AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg følte for å starte en ny tråd, da jeg har informasjon som jeg ikke har nevnt. Gynekologen sa at jeg hadde igjen litt slim med blod på livmorhalsen/tappen og at dette kan komme ut plutselig eller ved neste menstruasjon. Jeg har ikke fått svar på celleprøvene enda. I dag kom det litt utvannet blod ut. Jeg ble redd og sjekket vagina med en liten tampong. Det kom blod på den. Gynekologen sa også at har en cyste på ca 3 cm på venstre eggstokk. Siden jeg har Cysten og blødde i sted, så er jeg livredd for at jeg har kreft. Jeg har brukt hele helgen på å Google, engste meg og gråte. Kan blodet komme fra noe annet? Tror dere det er kreft, at dere vært redde? Jeg er 39 år. Aldri hatt blødning utenom mensen. Er ikke gravid, og har ikke barn. Var ferdig med mensen den 20. april. Anonymous poster hash: 07024...37a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Nå må du roe deg ned mange hakk! Ring gynekologen din eller fastlege din på mandag morgen og få deg en time, hvor du får snakket igjennom hele saken din. En cyste er en væskefylt "balong". Krefttumorer er meget skjeldent eller aldri annet enn en "kjøttfyllt" "klump". Hadde det vært snakk om kreft eller noe annet farlig i ditt tilfelle så hadde gynekologen henvist deg promte til gynekologisk avdeling på nærmeste sykehus! Det er nesten så en kan lure på hvilket motiv du har for å opprette enda en tråd.....Anonymous poster hash: 38feb...7a2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Mitt motiv er at jeg er engstelig. Jeg er livredd og følte at jeg ikke hadde gitt dere nok info. Da det i tillegg kom blod ut i dag, svimte jeg nesten av! Anonymous poster hash: 07024...37a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Du har en cyste på eggstokken, ingen big deal. Hadde han trodd det var kreft hadde han ikke sendt deg hjem for å vente og se hva som skjer. Og han sa du kunne komme til å blø, du blødde. Anonymous poster hash: a254a...e58 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Det holdt ikke med en tråd? En cyste er ingen big deal, slapp av! Ring gynekologen i morgen. Du har fått mange svar om at det ikke er farlig, tro på dem. Anonymous poster hash: b6f9c...788 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Ja, enda en tråd. Jeg går til behandling, psykolog, for redsler. Jeg vet ikke hvor mye det er vanlig å blø utenom mensen. Det var igjen blod i livmorhalsen sa han, og det kan komme når som helst. Men hva er normalt? Hvor lenge kan det blø?! Siden jeg sliter med hypokonderi fra før av, så er dette tungt for meg. Jeg vurderer å ringe legevakten fordi jeg bekymrer meg så fælt! Anonymous poster hash: 07024...37a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Mitt motiv er at jeg er engstelig. Jeg er livredd og følte at jeg ikke hadde gitt dere nok info. Da det i tillegg kom blod ut i dag, svimte jeg nesten av!Anonymous poster hash: 07024...37a Det kalles angstanfall det du fikk. du er så redd at du nok ikke puster riktig. Som alle sier her hadde det vært alvorlig hadde ikke legen sendt deg hjem. Du har fått mange svar her og i den andre tråden din. Cyster er normalt å få. Google er din verste fiende akkurat nå. Legen sa jo og at du kunne få en liten blødning på grunnlag at det de så. Anonymous poster hash: dbe0d...012
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Det ene tar det andre, cysten er jeg ikke så bekymret for nå, men blødningen er verst nå. Anonymous poster hash: 07024...37a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Det ene tar det andre, cysten er jeg ikke så bekymret for nå, men blødningen er verst nå.Anonymous poster hash: 07024...37a Legen sa jo til deg at dette kunne skje så da må du stole på han. Anonymous poster hash: dbe0d...012
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 I morgen skal jeg få svar på blodprøven. Kjenner at jeg gruer meg skikkelig. Nå har jeg tatt en beroliggende tablett og ligger på sofaen. Jeg har spist veldig lite i helgen, fordi jeg er så redd st jeg er uvel. Anonymous poster hash: 07024...37a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Jeg hadde ikke bekymra meg i det hele tatt. Cyster har jeg mange av. Hvorfor la slike "filleting" ødelegge livsgleden din? Anonymous poster hash: e9af4...906
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå