AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg drakk en del alkohol i går. Etter høyt alkoholinntak så pleier jeg å måtte gå hyppig på toalettet for å bæsje. Da er det gjerne litt løs avføring. Noen ganger veldig mørk avføring, men da har jeg drukket rødvin. I dag har jeg bæsjet 3 ganger, og sist gang så var aføringen litt løs. Da jeg tørket meg var papiret helt gult. Ikke noe avføring på papiret, bare helt gult. Drakk hvitvin. Er det normalt? Jeg drikker alkohol ca. annenhver uke, men det er ikke alltid jeg drikker så mye. Anonymous poster hash: b5a6a...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 3. mai 2015 #2 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) ''Er avføringen gul, rennende, fet og ekstremt illeluktende skal du kontakte lege. Det kan tyde på problem med bukspyttkjertelen, galleblære eller leveren, som normalt skal hjelpe kroppen å fordøye fettet vi spiser.'' Alkohol er jo skadelig for leveren, så kanskje det er derfor avføringen er gul? Copy pastet ikke dette for at du skal bli redd altså, men kanskje leveren er litt sliten dagen derpå? Tror ikke du skal stresse med det hvertfall, ikke om problemet ikke vedvarer. (Jeg har også hatt gul rennende avføring ett par ganger) Endret 3. mai 2015 av Gwynevere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå