AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er en kvinne med høy utdannelse, men jeg ønsker likevel en viss kjønnsfordeling i hjemmet. Der jeg tar meg av de mer kvinnelige oppgavene og mannen tar seg av de manndige oppgavene. Jeg liker en mann som er mann, og tørr å ytre sine meninger og som tar ansvar når det trengs. Liker også å være underdandig i senga. Vil på en måte at mannen skal se på meg som en litt skjør, litt svak (fysisk), vakker skapning. At han kan beundre min kvinnelige eleganske og skjønnhet og samtidig føle et slags beskyttelsinstinkt ovenfor meg. Er dette helt sprøtt eller? Anonymous poster hash: aa0aa...767 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 For meg er det helt sprøtt. Trenger ikke være deg for deg, men for meg er det viktig at jeg og mannen er likeverdige partnere - i parforholdet, i huset, i senga og som foreldre. Anonymous poster hash: d2bbe...a17 4
Tezoth Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er enig med deg og føler det likt, vil at mannen skal være mer dominerende i sengen og skal gjøre de mannlige Tingene rundt i huset der feks jeg skal ha middag på bordet når han kommer hjem fra jobb. Nå mener ikke jeg at jeg skal være hjemmeværende elns. Men tenker på det når jeg er først hjemme fra jobb osv 1
Tabris Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Jeg synes ikke det er sprøtt. Jeg ønsker ikke at min mann skal se på meg slik, men det er jo helt greit at du gjør det. (Så lenge du ikke blir fornærmet om mannen din ikke passer inn i det bildet du tegner av hvordan du mener han burde se deg). 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er en kvinne med høy utdannelse, men jeg ønsker likevel en viss kjønnsfordeling i hjemmet. Der jeg tar meg av de mer kvinnelige oppgavene og mannen tar seg av de manndige oppgavene. Jeg liker en mann som er mann, og tørr å ytre sine meninger og som tar ansvar når det trengs. Liker også å være underdandig i senga. Vil på en måte at mannen skal se på meg som en litt skjør, litt svak (fysisk), vakker skapning. At han kan beundre min kvinnelige eleganske og skjønnhet og samtidig føle et slags beskyttelsinstinkt ovenfor meg. Er dette helt sprøtt eller?Anonymous poster hash: aa0aa...767 Det er fullt mulig at man som kvinne foretrekker typisk "kvinnegreier" og at mannen tar seg av typiske "mannegreier", uten at det betyr at man ikke er likestilt. Du foretrekker at du gjør det du føler du er best og at mannen gjør det han er best på. Og spesielt når det kommer til sex så liker jeg når mannen tar styringa, det er ikke noe rart med det- hvorfor tror du så mange kvinner blir tent av fifty shades of grey greiene ? Igjen : man kan fint være likestilt selv om man foretrekker å gjøre typiske "kvinneting" i huset.Anonymous poster hash: dd072...d8f 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Det er fullt mulig at man som kvinne foretrekker typisk "kvinnegreier" og at mannen tar seg av typiske "mannegreier", uten at det betyr at man ikke er likestilt. Du foretrekker at du gjør det du føler du er best og at mannen gjør det han er best på. Og spesielt når det kommer til sex så liker jeg når mannen tar styringa, det er ikke noe rart med det- hvorfor tror du så mange kvinner blir tent av fifty shades of grey greiene ? Igjen : man kan fint være likestilt selv om man foretrekker å gjøre typiske "kvinneting" i huset.Anonymous poster hash: dd072...d8f Ja, enig! Vil jo ikke at mannen skal kontrollere meg akkurat. Bare synes det er litt tennende å være en kvinne-kvinne liksom. Jeg liker å pynte meg og gjøre meg fin og sexy. Ta på sexy blondeundertøy og vise frem kroppen min… Vet ikke, men jeg er vel litt for glad i å vise meg frem foran en potensiell mann… Liker å se beundringen i blikket hans og at de ikke kan "take their hands off me". Det er en så herlig følelse når en mann har et sånt "jeg kan ikke tro at jeg er her med DEG"- blikk. Men igjen, det kan jo være menn alltid har et slikt blikk når de ser en lettkledd dame, uansett hvordan hun ser ut, og at det ikke er noe spesielt med meg. Anonymous poster hash: aa0aa...767
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 For meg er det helt sprøtt. Trenger ikke være deg for deg, men for meg er det viktig at jeg og mannen er likeverdige partnere - i parforholdet, i huset, i senga og som foreldre.Anonymous poster hash: d2bbe...a17 Er ikke vi likeverdige hvis ikke jeg lærer meg å skifte dekk også? Hvis man selv trives med de oppgavene man har i hjemmet sånn som TS selv sier, så hører ikke "likeverd" pratet her. Bare fordi de gjør det annerledes enn det dere gjør Anonymous poster hash: dd072...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Ja, enig! Vil jo ikke at mannen skal kontrollere meg akkurat. Bare synes det er litt tennende å være en kvinne-kvinne liksom. Jeg liker å pynte meg og gjøre meg fin og sexy. Ta på sexy blondeundertøy og vise frem kroppen min Vet ikke, men jeg er vel litt for glad i å vise meg frem foran en potensiell mann Liker å se beundringen i blikket hans og at de ikke kan "take their hands off me". Det er en så herlig følelse når en mann har et sånt "jeg kan ikke tro at jeg er her med DEG"- blikk. Men igjen, det kan jo være menn alltid har et slikt blikk når de ser en lettkledd dame, uansett hvordan hun ser ut, og at det ikke er noe spesielt med meg.Anonymous poster hash: aa0aa...767 Liker det selv, pynter meg like mye for min skyld som for hans, men det avhenger av om jeg er i en periode hvor jeg har tid og energi til det. Noen ganger daffer jeg rundt i pysjen hele dagen hjemme. Anonymous poster hash: dd072...d8f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Nei nei, har du ikke lært at man skal lovefeste vekk kjønnsforskjeller og biologi/natur. Du burde føle deg ille at du ikke er helt lik som en mann, og at mannen ikke er helt lik som en kvinne. Kjønn er bare et oppkonstruert ideal. Anonymous poster hash: 10c29...b34 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Jeg liker det der med å bli sett på som kvinnelig og feminin, og at han vil beskytte meg litt fysisk. Men vasking i hjemmet skal han ikke slippe unna, siden det er noe ingen egentlig har lyst å gjøre. Men jeg kan godt legge opp en bukse, for det er jeg flinkere enn han til, og jeg synes han kan skifte dekk og gjøre snekkerarbeid, for han er sterkere. Anonymous poster hash: 0df65...b7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå