AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Vi spiser så godt som aldri fiskepinner og lurer på hva som er ca vanlig posjon, hvor mange fiskepinner? Anonymous poster hash: 1ceb0...132
FantasDick Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 (endret) Vi spiser helst hjemmelagde, men de er jo ganske mye større enn de fra eks, Findus - er det de du mener? Tror jeg ligger på 8 av den typen i alle fall. Endret 3. mai 2015 av FantasDick
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Vi spiser helst hjemmelagde, men de er jo ganske mye større enn de fra eks, Findus - er det de du mener? Tror jeg ligger på 8 av den typen i alle fall. De er ikke fra Findus, men et annet merke fra frossendisken jeg ikke husker nå. 8 ja, det var endel mer enn jeg trodde Anonymous poster hash: 1ceb0...132
FantasDick Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 De er ikke fra Findus, men et annet merke fra frossendisken jeg ikke husker nå. 8 ja, det var endel mer enn jeg trodde Anonymous poster hash: 1ceb0...132 De er vel ca. like store alle de pinnene i frysedisken. Haha, er det mye? Skrev 8 med forbehold om at det er en del annet på fatet også, hvis ikke blir det enda flere. Samboeren spiser enda mer.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 De er vel ca. like store alle de pinnene i frysedisken. Haha, er det mye? Skrev 8 med forbehold om at det er en del annet på fatet også, hvis ikke blir det enda flere. Samboeren spiser enda mer. Leste på pakningen nå og det er 900 gram = 30 fiskepinner. Deler vi den over 3 middager blir det 5 fiskepinner på hver i dag, det får holde Har potetmos også, og ingen av oss er så veldig storspist. Men skulle vi ikke bli mette så kommer jeg nok tilbake hit og sier at jeg var dum som ikke tok 8 Anonymous poster hash: 1ceb0...132 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Grønnsaker må til på tallerkenen, så ser det ikke så lite ut med fem pinner. Anonymous poster hash: e881b...e62 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 5-6 spiser jeg. Anonymous poster hash: 10712...433
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Leste på pakningen nå og det er 900 gram = 30 fiskepinner. Deler vi den over 3 middager blir det 5 fiskepinner på hver i dag, det får holde Har potetmos også, og ingen av oss er så veldig storspist. Men skulle vi ikke bli mette så kommer jeg nok tilbake hit og sier at jeg var dum som ikke tok 8 Anonymous poster hash: 1ceb0...132 Synes det høres lite ut, jeg. Dere ender på 150 g fiskepinner på hver, som hadde vært akseptabelt om det faktisk var 150 g fisk, men husk at det nok er minst halvparten panering uten noen særlig brukbare næringsstoffer. (I alle fall slik jeg husker fiskepinner fra den gangen jeg spiste det.) (For meg er 150 g ren fisk også litt lite, vi pleier beregne 200 g pr. voksen + tilbehør. Men jeg tror dette er litt mer enn "standard" porsjon.) Anonymous poster hash: 9d712...9df
forum88 Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Jeg spiser 4-5 fiskepinner, min mann spiser 5-6.Også har vi potet og gulrøtter til:)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Da er middagen fortært og det holdt lenge med 5 fiskepinner, potetstappe og salat. Ble litt mer mett enn jeg foretrekker, så kunne nok klart meg fint med 4 fiskepinner også. Mannen synes 5 fiskepinner var akkurat passe Så da vet vi det til neste gang Anonymous poster hash: 1ceb0...132
Jolene Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 Jeg kan fint spise 15 fiskepinner + salat + potet. Er ikke småspist av meg Samboeren og jeg deler en pakke på 30 likt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå