AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har hatt det i en måneds tid nå og jeg lurer på hva det kan være. Lurer på forstoppelse da den innimellom kan være hard, men ikke alltid. Har avføring hver dag. Boblene er mest på venstre side og særlig når jeg legger meg ned.. Noen ganger kan jeg skjebne de oppe ved ribbeina, er det tarmene? Det varer ikke lenge av gangen...Anonymous poster hash: e1651...afb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har hatt det i en måneds tid nå og jeg lurer på hva det kan være. Lurer på forstoppelse da den innimellom kan være hard, men ikke alltid. Har avføring hver dag. Boblene er mest på venstre side og særlig når jeg legger meg ned.. Noen ganger kan jeg skjebne de oppe ved ribbeina, er det tarmene? Det varer ikke lenge av gangen...Anonymous poster hash: e1651...afb På venstre side har du tykktarmen fra øverst under ribb beina og ned i lysken. Bobling inni der er tarminnhold som jobber seg nedover. Hva du har spist avgjør hva som jobber inni der. Anonymous poster hash: 2c8b6...2b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå