AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har desverre kommet til den konklusjonen at det er usundt å ha følelser for kvinner. Så heretter skal jeg ikke la dem styre. Jeg har gitt opp kjærligheten, heretter vil jeg fokusere kun på meg selv og på å få flest mulig til sengs uten at det er følelser involvert (kommer sikkert ikke til å lykkes med det, men noe annet gidder jeg ikke fokusere på. Hva kvinner gjelder altså. Det finnes selvfølgelig flere ting i livet). Blir man forelsket i noen som mann, så opplever man bare at kvinner ikke er interessert. De tenker på deg som en ekkel stalker, selv om du ikke har gjort noe annet enn å være så uheldig å få følelser for noen og handlet på det. Får man følelser for et damemenneske, blir man bare såret. De er falske og spiller spill med en kun fordi de selv trenger oppmerksomhet og bekreftelse, og konfronterer du dem med det, så vrir de seg bare unna. For de er jo uskylden selv, selvfølgelig. Bah. Humbug. Romantikken er død. Bare drit alt dette her. Det er tydeligvis bruk og kast som gjelder. Respekten for andre mennesker og deres følelser eksisterer ikke lenger. Og nå kaster også jeg meg på den bølgen. Anonymous poster hash: 206fd...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Det der går begge veier men vi damer gir ikke opp så lett. Sutring er ikke konstruktivt. Anonymous poster hash: 749a8...63f 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Pfft. Alle trenger å sutre litt innimellom. Jeg har vel ikke mistet helt troen på alle kvinner, bare noen. Jeg har ihvertfall en god venninne som jeg håper og tror ikke er slik. Men jeg kommer til å være mer skeptisk i tiden framover. Jeg håper fortsatt å finne noen som er bra. Måtte bare få ut litt dritt. TS. Anonymous poster hash: 206fd...6b1 1
Gjest Minesveiper Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Jeg tror det er en viss sannhet i at menn gjør det dårligere med damen en liker når men er forelsket. Cuckold har også skrevet en del om det, og det stemmer forsåvidt med mine erfaringer også. Problemet når man er forelsket er jo at man blir lei seg, blir emo, blir needy osv når man ikke får den responsen man vil ha. Det gjør at man ikke klarer å oppføre seg normalt rundt jenten og hun merker det på deg. Et konkret eksempel kan være dersom jeg liker en jente for godt i starten av relasjonen, og blir skuffet dersom hun avlyser en avtale eller noe slikt. Da må jeg bare bite i det sure eplet, føle ut de negative følelsene uten at hun ser det, og komme tilbake sterkere seinere. Må rett og slett utøve sterk selvkontroll Viser jeg til damen at jeg blir emo og sutrete blir hun bare irritert og tenker next! Så det er helt klart litt falske fasader og sånt ute og går, men hva skal du ellers gjøre når damer reagerer negativt på at du blir lei deg og er følsom for tidlig? Det er ikke så lett å bare skru av følelsene heller. Det går forsåvidt fint å være forelsket dersom hun er like forelsket og eller mer forelsket enn du er.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Det er vel kanskje det jeg snakker om. At jeg "legger bånd på følelsene" og heretter setter opp en fasade... Eller forsøker å ikke la følelsene styre for mye. Men faen så kjedelig at det skal være slik. Det fratar meg en stor del av motivasjonen. TS. Anonymous poster hash: 206fd...6b1
Gjest Sukkerbit Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Hvis det er slik at man bare opplever at kvinnen ikke er interessert synes jeg det er snodig at så mange har en partner. Inkludert meg selv. Siden vi kvinner ikke er interessert i noen
Christiania_Oslo Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Ja og jeg skal ALDRI involvere meg med menn igjen!! Det hjelper ikke å være en søt og snill jente som stiller opp og varter opp, da tar han deg for gitt og går hen og er utro!! Dette er veldig veldig SANT fordi det har JEG erfart så da er det en universiell sannhet!!! Nå skal jeg bli som andre damer, jeg skal farve håret blond,suge på en kopp for å få store lepper,tegne øyenbryn i panna,gå ned MINST 10kg,få meg silikon også skal jeg kle meg utfordrende. Også skal jeg være dritslem mot ALLE gutter jeg ser!! Jeg skal bruke dem for penger fordi det er INGEN VITS i å være snill mot menn! Bitch skal bli mitt mellomnavn og jeg skal bare nagge,mase og sutre for ingenting!!! For det er sånne damer menn vil ha,det har jeg ERFART tusen ganger før så nå er det goodbye grei jente og hello bitchy bimbo!!!!! 1
Gjest Minesveiper Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 (endret) Det er vel kanskje det jeg snakker om. At jeg "legger bånd på følelsene" og heretter setter opp en fasade... Eller forsøker å ikke la følelsene styre for mye.Men faen så kjedelig at det skal være slik. Det fratar meg en stor del av motivasjonen. TS. Anonymous poster hash: 206fd...6b1 Vel, skal vi få det slik som vi vil må vi gjøre det som funker. Endret 3. mai 2015 av Minesveiper
Christiania_Oslo Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Jeg tror det er en viss sannhet i at menn gjør det dårligere med damen en liker når men er forelsket. Cuckold har også skrevet en del om det, og det stemmer forsåvidt med mine erfaringer også. Problemet når man er forelsket er jo at man blir lei seg, blir emo, blir needy osv når man ikke får den responsen man vil ha. Det gjør at man ikke klarer å oppføre seg normalt rundt jenten og hun merker det på deg. Et konkret eksempel kan være dersom jeg liker en jente for godt i starten av relasjonen, og blir skuffet dersom hun avlyser en avtale eller noe slikt. Da må jeg bare bite i det sure eplet, føle ut de negative følelsene uten at hun ser det, og komme tilbake sterkere seinere. Må rett og slett utøve sterk selvkontroll Viser jeg til damen at jeg blir emo og sutrete blir hun bare irritert og tenker next! Så det er helt klart litt falske fasader og sånt ute og går, men hva skal du ellers gjøre når damer reagerer negativt på at du blir lei deg og er følsom for tidlig? Det er ikke så lett å bare skru av følelsene heller. Det går forsåvidt fint å være forelsket dersom hun er like forelsket og eller mer forelsket enn du er. Nja...det er jo ikke så veldig sjarmerende med de som blir overneedy og helt emo etter et par dager heller. Det er greit å vise følelser, men usikre gutter viser gjerne NEGATIVE følelser: needy,kontrollerende,sutrende,lydig valp,ingen ryggrad eller egen mening. Guttene bare tror de formidler at de liker jenta, men det er ikke de signalene jenter tar imot når han er oppå henne fra dag 1. Det er ikke "åhhhh han vil være med meg hele tiden,så roma tisk!"det kommer først litt senere når man blir bedre kjent. Det de tenker er:"faen,er det mulig å få LITT rom eller?!" Det er mistolking av signaler rett og slett. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Ja og jeg skal ALDRI involvere meg med menn igjen!! Det hjelper ikke å være en søt og snill jente som stiller opp og varter opp, da tar han deg for gitt og går hen og er utro!! Dette er veldig veldig SANT fordi det har JEG erfart så da er det en universiell sannhet!!! Nå skal jeg bli som andre damer, jeg skal farve håret blond,suge på en kopp for å få store lepper,tegne øyenbryn i panna,gå ned MINST 10kg,få meg silikon også skal jeg kle meg utfordrende. Også skal jeg være dritslem mot ALLE gutter jeg ser!! Jeg skal bruke dem for penger fordi det er INGEN VITS i å være snill mot menn! Bitch skal bli mitt mellomnavn og jeg skal bare nagge,mase og sutre for ingenting!!! For det er sånne damer menn vil ha,det har jeg ERFART tusen ganger før så nå er det goodbye grei jente og hello bitchy bimbo!!!!! Anonymous poster hash: 45341...5f9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Uh. Jeg har da aldri sagt at jeg ikke skal involvere meg med damer igjen, jeg prøver bare å finne ut av hvordan ting fungerer. Jeg har ikke lyst til å oppføre meg som en drittsekk, jeg vil bare beskytte meg selv og mine egne følelser. Så hvis det er slik at jeg "må gjøre det som fungerer" så er det vel slik. Men aller helst vil jeg drite i det, og bare gjøre det som virker mest naturlig.. Men så er jeg vel en naiv idiot, da. TS. Anonymous poster hash: 206fd...6b1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 Uh.Jeg har da aldri sagt at jeg ikke skal involvere meg med damer igjen, jeg prøver bare å finne ut av hvordan ting fungerer. Jeg har ikke lyst til å oppføre meg som en drittsekk, jeg vil bare beskytte meg selv og mine egne følelser. Så hvis det er slik at jeg "må gjøre det som fungerer" så er det vel slik. Men aller helst vil jeg drite i det, og bare gjøre det som virker mest naturlig.. Men så er jeg vel en naiv idiot, da. TS. Anonymous poster hash: 206fd...6b1 Jeg har gitt opp kjærligheten, heretter vil jeg fokusere kun på meg selv og på å få flest mulig til sengs uten at det er følelser involvert Anonymous poster hash: a3a46...83b 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #14 Skrevet 3. mai 2015 Jeg liker ikke needy eller veldig ivrige menn. Jeg orker det ikke, da føler jeg de suger ut energien min. Det blir for mye, jeg trenger space. Jeg tror ikke menn liker needy eller overivrige damer heller. Da virker det som man ikke har et liv, man er trengende og klarer seg ikke selv. Trikset er å ha litt is i magen, det må vi alle hvis vi treffer noen vi digger. Kan jo ikke buse ut med et tonn med følelser med en gang som om man er helt desp. Vær litt cool, så kommer damene løpende. Kanskje et sjekkekurs hadde vært noe. Det er mye psykologi i dette. Anonymous poster hash: 45341...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #15 Skrevet 3. mai 2015 Du har blitt såret, du har blit skuffet. Jeg skjønner det. Mitt forslag til deg er faktisk å legge følelser vekk som du sier når du omgås med damer. Ikke forvent så mye. Se de for det de er. Bruk de for de de kan. De gjør jo tydeligvis det samme med menn. Jeg kan ikke ta damer seriøst fordi deres følelser avhenger av situasjonen. Livssituasjonen deres og alderen deres avgjør hva de føler og tenker. Og siden det ikke er noen konsist så er det heller ikke noe vits å legge så mye energi i hva de føler eller hva man burde føle ovenfor de. Min farfar fortalte meg at man burde legge vekk følelser når man omgås med kvinner. Jeg var bare 14, men nå skjønner jeg hva han mente. Anonymous poster hash: 7e070...b1e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #16 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har gitt opp kjærligheten, heretter vil jeg fokusere kun på meg selv og på å få flest mulig til sengs uten at det er følelser involvert Anonymous poster hash: a3a46...83b Oi, ok, så sa jeg kanskje det. Må vel innrømme at jeg tenker slik innimellom, men jeg vil ikke at det skal være sånn for alltid. Trikset er å ha litt is i magen, det må vi alle hvis vi treffer noen vi digger.Kan jo ikke buse ut med et tonn med følelser med en gang som om man er helt desp. Vær litt cool, så kommer damene løpende. Kanskje et sjekkekurs hadde vært noe. Det er mye psykologi i dette. Anonymous poster hash: 45341...5f9 Ja, det tror jeg stemmer, men jeg har ikke lyst til å ta noe sjekkekurs.. det blir for desperat igjen. Jeg vil heller bygge meg selv opp ved andre ting. Fortrinnsvis reising, trening og fysisk aktivitet. Jeg har perioder hvor jeg har et sterkt behov for å gjøre tunge ting fysisk, selv om jeg egentlig ikke liker trening. <_< Anonymous poster hash: 206fd...6b1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #17 Skrevet 3. mai 2015 Du har blitt såret, du har blit skuffet. Jeg skjønner det. Mitt forslag til deg er faktisk å legge følelser vekk som du sier når du omgås med damer. Ikke forvent så mye. Se de for det de er. Bruk de for de de kan. De gjør jo tydeligvis det samme med menn. Jeg kan ikke ta damer seriøst fordi deres følelser avhenger av situasjonen. Livssituasjonen deres og alderen deres avgjør hva de føler og tenker. Og siden det ikke er noen konsist så er det heller ikke noe vits å legge så mye energi i hva de føler eller hva man burde føle ovenfor de. Min farfar fortalte meg at man burde legge vekk følelser når man omgås med kvinner. Jeg var bare 14, men nå skjønner jeg hva han mente. Anonymous poster hash: 7e070...b1e Haha. Man gjør vel lurt i å høre på farfar. Jeg har aldri fått noen visdomsord ang. kvinner fra hverken pappa eller noen av mine besteforeldre, og hadde jeg det hadde jeg nok ikke hørt etter uansett. Man får vel bare lære seg hvordan ting fungerer på egenhånd, men usj, så vondt det gjør. TS. Anonymous poster hash: 206fd...6b1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #18 Skrevet 3. mai 2015 Haha. Man gjør vel lurt i å høre på farfar. Jeg har aldri fått noen visdomsord ang. kvinner fra hverken pappa eller noen av mine besteforeldre, og hadde jeg det hadde jeg nok ikke hørt etter uansett. Man får vel bare lære seg hvordan ting fungerer på egenhånd, men usj, så vondt det gjør. TS. Anonymous poster hash: 206fd...6b1 Det er klassisk det som skjer med deg. Når man omgås med kvinnelige rollemodeller hele livet og ikke vet hvordan forholde seg til damer, så er det ikke rart man sluker hollywoodideer og råd fra damer om hva som fungerer på damer. Tips: Aldri lytt til damer om hva som fungerer på de. Hvis man vil fange fisk så spør man ikke fisken, man spør andre fiskere. Anonymous poster hash: 7e070...b1e 1
sjonkelrolf Skrevet 3. mai 2015 #19 Skrevet 3. mai 2015 Tips: Aldri lytt til damer om hva som fungerer på de. Hvis man vil fange fisk så spør man ikke fisken, man spør andre fiskere. Anonymous poster hash: 7e070...b1e Det har jeg også erfart. Kommer ikke til å ta imot råd fra kvinner igjen på hvordan man skal forholde seg til kvinner. Det blir feil. Men å gå på sjekkekurs blir en desperat handling i mine øyne også.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #20 Skrevet 3. mai 2015 Det har jeg også erfart. Kommer ikke til å ta imot råd fra kvinner igjen på hvordan man skal forholde seg til kvinner. Det blir feil. Men å gå på sjekkekurs blir en desperat handling i mine øyne også. Ikke nødvendigvis. Hvis du ser på ideen bak alt du lærer der, og ikke nødvendigvis hva de gjør, så kan du kanskje dra lærdom. Alle disse kursene baserer seg jo på en teori om hvordan biologi og tiltrekning fungerer. Men før du bruker penger på disse kursene, så kan du jo finne all denne teorien på nettet også. Anonymous poster hash: 7e070...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå