edea Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Har sikkert vært oppe til diskusjon utallige ganger tidligere, men jeg er for lat til å søke. Dessuten kan jo flere få si sin mening... Det jeg lurer på er: * hvor mye koster det? * hvor mange ganger må jeg teste i syklusen? * fra hvilken dag lønner det seg å teste? * viser den når jeg snart skal ha EL, eller viser den når jeg har hatt EL? * virker den? * må jeg teste en fast tid på døgnet? Håper noen kan gi meg svar på dette! Og sleng gjerne på din personlige mening!
Prada Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Lurer på det samme selv. Men jeg har nettopp kjøpt inn, så jeg kan svare på hva det koster: Betalte 133,- per pakke på Vitus-apoteket der jeg bor.
edea Skrevet 26. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2004 Men jeg har hørt noe om at du må ha en "startpakke" som koster over 1000 kroner. Og hvor mange tester er det i en sånn pakke? Både i "startpakken" og den "vanlige"?
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #6 Skrevet 26. august 2004 Tror det er 8 testpinner i en pakke. Det står på pakken at det holder til en måned. Siden testpinnene virker som eggløsningtester med streker og sånt, trenger jeg ikke en liten maskin til 1000 kr for å gi meg rødt eller grønt lys, tror jeg da... Hvis du vil bruke Persona som prvensjon senere, er det kanskje like greit å kjøpe den lille, men dyre, maskinen også...
Veronal Skrevet 26. august 2004 #7 Skrevet 26. august 2004 Du trenger ikke Persona-monitoren hvis du er i stand til å avlese en EL-test. Bruksanvisning finner du her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå