edea Skrevet 26. august 2004 #1 Del Skrevet 26. august 2004 Har sikkert vært oppe til diskusjon utallige ganger tidligere, men jeg er for lat til å søke. Dessuten kan jo flere få si sin mening... Det jeg lurer på er: * hvor mye koster det? * hvor mange ganger må jeg teste i syklusen? * fra hvilken dag lønner det seg å teste? * viser den når jeg snart skal ha EL, eller viser den når jeg har hatt EL? * virker den? * må jeg teste en fast tid på døgnet? Håper noen kan gi meg svar på dette! Og sleng gjerne på din personlige mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 26. august 2004 #2 Del Skrevet 26. august 2004 Lurer på det samme selv. Men jeg har nettopp kjøpt inn, så jeg kan svare på hva det koster: Betalte 133,- per pakke på Vitus-apoteket der jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 26. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2004 Men jeg har hørt noe om at du må ha en "startpakke" som koster over 1000 kroner. Og hvor mange tester er det i en sånn pakke? Både i "startpakken" og den "vanlige"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 26. august 2004 #4 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg og venter på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 26. august 2004 #5 Del Skrevet 26. august 2004 Du finner info om dette emnet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #6 Del Skrevet 26. august 2004 Tror det er 8 testpinner i en pakke. Det står på pakken at det holder til en måned. Siden testpinnene virker som eggløsningtester med streker og sånt, trenger jeg ikke en liten maskin til 1000 kr for å gi meg rødt eller grønt lys, tror jeg da... Hvis du vil bruke Persona som prvensjon senere, er det kanskje like greit å kjøpe den lille, men dyre, maskinen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 26. august 2004 #7 Del Skrevet 26. august 2004 Du trenger ikke Persona-monitoren hvis du er i stand til å avlese en EL-test. Bruksanvisning finner du her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 28. august 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 28. august 2004 Takk for svar! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå