AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Vi skal flytte fra Bergen til østlandet, og vurderer å kjøpe hus i Slemmestad eller på Vollen. Er det noen som vet ca hvor lang tid det tar å kjøre derfra og inn til Sandvika på morgenen? Vi har tre barn som skal i barnehage/skole, så blir kaos med kollektiv.. Anonymous poster hash: 37a87...e32
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Slemmestad-Sandvika tar med normaltrafikk ca 20 minutter. Med forbehold om at jeg ikke har bodd i området på en del år, vil jeg tro at det aller verste rushet er fra Sandvika og inn mot byen, og aller mest på E18. E18 er raskest når trafikken flyter greit, men om E18 mellom Holmen (der Slemmestad-trafikken treffer E18) og Sandvika også er kvelt av rushtidstrafikk vil jeg tro det går helt greit å unngå E18 på denne strekningen. Med omkjøringer og ekstra trafikk også på de mindre veiene kan det kanskje ta en halvtime? Og ca 10 min. mindre fra Vollen. Som sagt er dette en kombinasjon av gjetting, gammel info og fingeren i været. Håper noen sier ifra om jeg er helt på jordet! Anonymous poster hash: f0ee3...6f4
Aule Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 20 min om morgenen er nok litt optimistisk. Ofte står køen på riksveien fra Slemmestad et stykke før man kommer ned til Holmen/Nesbru, og det er kø både på E18 og sideveien. Det går tregt innover til Sandvika, spesielt fra 07.30-09.00. Køene blir verre og verre år for år dessverre - er ikke lenge siden jeg møtte ståkø ved Holmen kl 11.30 på formiddagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå