Gå til innhold

Føler folk ser rart på meg når jeg jogger restiusjonsøkter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg jogger sakte for å restituere meg så føler jeg at jeg blir glodd veldig på. Snakker da om sone 1 og 2.

Føler at alle jogger fort hver gang de trener. Hva tenker dere når dere ser noen som jogger sakte? Jeg er forøvrig i svært god form

Anonymous poster hash: 3424a...c65
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok grunnen til at de kikker er at du ser helt smashing ut :)

Anonymous poster hash: 4b214...20b

• Liker 2
Gjest Runforit
Skrevet

Er nok oppi hodet ditt. Når jeg jogger ute så er det masse forskjellige joggere/løpere.

Noen løper for harde livet; de møter jeg knapt en gang(har en runde rundt en park der alle løper), så har du de som løper relativt fort(de møter jeg kanskje 2-3 ganger) og så har du de seige som meg. I de bratte sidebakkene har du bakke og intervall løperne. Ingen bryr seg om hva d andre gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor raskt du jogger når du har restitusjonstrening, men jeg opplever mange rare blikk når jeg jogger sakte for å holde meg i sone 1 ( 7,30 - 8 min/km) og har samme erfaring som deg.

Ved en anledning opplevde jeg en mann som tydeligvis syntes det var kjempemorsomt at jeg løp så sakte, og bestemte seg for å bruke meg som intervallmarkør.

Han løp forbi meg, gikk rolig til jeg tok ham igjen, løp forbi meg, gikk rolig til jeg tok ham igjen, og slik fortsatte han i 3 km.

Morsomt :ironi:

Anonymous poster hash: 6abc0...126
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg også teit da, men siden jeg merker at formen går riktig vei så driter jeg i at jeg føler jeg teit. Andre mennesker kan ta seg en bolle.

Anonymous poster hash: 20f06...f4a

• Liker 1
Skrevet

Man ser vel omgivelsene sine bedre når man løper sakte enn når man løper fort, og folk rekker å se på deg lenger da, derfor oppleves det kanskje som de glor?

Skrevet

Jeg vet ikke hvor raskt du jogger når du har restitusjonstrening, men jeg opplever mange rare blikk når jeg jogger sakte for å holde meg i sone 1 ( 7,30 - 8 min/km) og har samme erfaring som deg.

Ved en anledning opplevde jeg en mann som tydeligvis syntes det var kjempemorsomt at jeg løp så sakte, og bestemte seg for å bruke meg som intervallmarkør.

Han løp forbi meg, gikk rolig til jeg tok ham igjen, løp forbi meg, gikk rolig til jeg tok ham igjen, og slik fortsatte han i 3 km.

Morsomt :ironi:

Haha, det var jo forsåvidt en god idé, men tror nok ikke jeg hadde gjort det selv :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Haha, det var jo forsåvidt en god idé, men tror nok ikke jeg hadde gjort det selv :fnise:

Det ble jo unektelig litt komisk, spesielt fordi jeg akkurat hadde sett "Captain America" løpe - "on your left".

Følte meg litt som Sam Wilson da ja, når mannen bare passerte meg hele tiden.

(Men uten å si "on your left" - skuffende)

https://www.youtube.com/watch?v=srPJneHRhHM

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere når dere ser noen som jogger sakte?

Anonymous poster hash: 3424a...c65

Tenker ikke over det i det hele tatt. For alt jeg vet kan du ha løpt 20 km i konkurransefart og være i gang med nedkjøring.

Anonymous poster hash: c2966...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...