Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca to måneder siden veide jeg 89 kg, nå veier jeg 86 kg. I starten telte jeg kalorier, men gadd ikke så jeg ga opp. Har ikke trent, men spist mindre og sjeldnere kanskje? Er i en eksamensperiode nå, så tenker liksom ikke over å ikke spise. Det er overhode ikke min intensjon å sulte meg slank! Ikke i det hele tatt!

Men jeg merker at jeg blir fortere mett om dagen. Er det fordi magesekken muligens har krympet? Og hvor lang tid tar det før magesekken krymper?

Anonymous poster hash: 8d68d...369
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Det tar noe tid før magesekken krymper, men stress påvirker også appetitten. Problemet med dårlig appetitt grunnet stress er at du fort kan gå på en smell når stresset er over. Plutselig innser kroppen at den har blitt underernært og du får en ulvehunger som virkelig kan sjokkere deg.

Det som også er utfordrende når du ikke spiser/spiser lite, er at kroppen tærer på musklene i tillegg til fettet noe som setter ned forbrenningen og du dermed lettere legger på deg fett når appetitten komme tilbake.

Det går selvsagt fint om det bare er for en kort periode, men om du lar det skli ut så er det lett for å få en jojovekteffekt.

Endret av Runforit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...