Gå til innhold

Tjoho bikini og sommer

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hoppla hei :D

Jeg har et lite spørsmål. Har begynt en desperat jakt etter en bikini som passer. Har størrelse 75D, så størrelsen er alltid et problem :cry:

Hvor kan jeg gå for å finne fiiiine bikinier i denne størrelsen som ikke ser ut som noe bestemoren min går med! Fikk et tips i en bikini butikk om at man vanligvis bruker en cup større i bikinier, Altså jeg leter etter en 75E, urghh....

Stor klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har du prøvd str 80 C? Mange ganger kan det passe med litt større rundt brystet hvis man går ned en cup-størrelse. Det er jo en litt mer vanlig størrelse...

Må bare spørre, er du sånn fra naturens side? Ganske godt gjort å få så store bryster når du ellers må være ganske slank og smal!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei du

Jeg bytter mellom 80C og 75D - de passer like bra begge deler. I butikkene sier de også at dette er så og si den samme størrelsen - det er bare å ta overdelen på innerste hakket. Siden det er en litt "uvanlig" størrelse kjøper jeg alltid undertøy/bikini i en undertøysbutikk - underbart er alltid et godt valg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, er nok desverre sånn fra naturens side. Er egentlig en C, men begynte med Jasmin p-piller og gikk opp en størrelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bor du i Oslo? I så fall kan jeg anbefale en butikk som heter LaLina i Waldemar Thranesgate. Hun har badetøy i alle cup-størrelser, og annet undertøy hvis du trenger det også.

Hilsen en som bruker 75 E eller 70 F!

Gjest Nathalie
Skrevet

Jeg bruker også D-cup... :ler: Hvorfor er det så rart å ha det fra naturens side??

Jeg er ganske stor ellers på kroppen også, men jeg har gått ned 4 vanlige klesstr. det siste året, men D-cupen er fortsatt der... Så hva er egentlig

så rart med det??

Trodde det var mange som hadde så store, jeg... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...