Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #1 Skrevet 3. juli 2002 Hoppla hei :D Jeg har et lite spørsmål. Har begynt en desperat jakt etter en bikini som passer. Har størrelse 75D, så størrelsen er alltid et problem :cry: Hvor kan jeg gå for å finne fiiiine bikinier i denne størrelsen som ikke ser ut som noe bestemoren min går med! Fikk et tips i en bikini butikk om at man vanligvis bruker en cup større i bikinier, Altså jeg leter etter en 75E, urghh.... Stor klem fra meg
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #2 Skrevet 3. juli 2002 Har du prøvd str 80 C? Mange ganger kan det passe med litt større rundt brystet hvis man går ned en cup-størrelse. Det er jo en litt mer vanlig størrelse... Må bare spørre, er du sånn fra naturens side? Ganske godt gjort å få så store bryster når du ellers må være ganske slank og smal!
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #3 Skrevet 3. juli 2002 Hei du Jeg bytter mellom 80C og 75D - de passer like bra begge deler. I butikkene sier de også at dette er så og si den samme størrelsen - det er bare å ta overdelen på innerste hakket. Siden det er en litt "uvanlig" størrelse kjøper jeg alltid undertøy/bikini i en undertøysbutikk - underbart er alltid et godt valg!
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #4 Skrevet 3. juli 2002 Joda, er nok desverre sånn fra naturens side. Er egentlig en C, men begynte med Jasmin p-piller og gikk opp en størrelse.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #5 Skrevet 4. juli 2002 Bor du i Oslo? I så fall kan jeg anbefale en butikk som heter LaLina i Waldemar Thranesgate. Hun har badetøy i alle cup-størrelser, og annet undertøy hvis du trenger det også. Hilsen en som bruker 75 E eller 70 F!
Gjest Nathalie Skrevet 4. juli 2002 #6 Skrevet 4. juli 2002 Jeg bruker også D-cup... Hvorfor er det så rart å ha det fra naturens side?? Jeg er ganske stor ellers på kroppen også, men jeg har gått ned 4 vanlige klesstr. det siste året, men D-cupen er fortsatt der... Så hva er egentlig så rart med det?? Trodde det var mange som hadde så store, jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå