AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Min tur til å holde middagen, og jeg trenger tips... Vil helst lage noe som ikke er altfor avansert. Har lurt på kyllinglår i ovnen med amadine-poteter, tomatsalat og aioli eller pestodrrssing eller begge deler. Grei hovedrett?? Eller har noen tips,? Hva kan jeg evt ha som forrett? Og dessert? Som sagt- helst noe ikje altfor avansert, skal på jobb på dagen...Anonymous poster hash: 12ac0...e41
Gjest Ennasus Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Syntes det høres godt ut jeg Dessert kan jo være porsjonspavlova (lag bunnen dagen før, og ta på pynten rett før servering..), panna cotta, creme brulé.. Forrett kan være bruschetta
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Bare ett tips, har du lagt fylte kyllingbryst før? Ta en spiseskje pesto, noen skiver mozzarella, dytt inni. Krydre, og surr med spekeskinke. Fres dem av i pannen, og la ettersteke rundt.10 min i ovnen. Supergodt Anonymous poster hash: 15775...f8e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Tusen takk for svar og tips! 😊 Kan jeg ha samme tilbehør om jeg har fylt kyllingbryst? Og er det bare å snitte fileten/brystet og lage? Bruschetta var smart. Skal vurdere pavlova TSAnonymous poster hash: 12ac0...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå