Elinori Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 hvor kan man møte single, kjekke og sportye mannfolk som er ordentlig, morsom og hyggelig??! Gjerne noen som er lette å få med på nye ting og positivt innstilt? Hvor er dere henn??
sjonkelrolf Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Tja, sett deg på sykkelen og ta deg en langtur. Kanskje du møter noen på tur?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Det er en del sporty menn på Sukker. Anonymous poster hash: 1a3d9...e72
Elinori Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2015 Sukker synes jeg er så dårlig.. Ingen kjekke mannfolk i min region der, og også vanskelig å få kontakt med folk. Gi meg en KG-Mann!!!
Summers Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 hvor kan man møte single, kjekke og sportye mannfolk som er ordentlig, morsom og hyggelig??! Gjerne noen som er lette å få med på nye ting og positivt innstilt? Hvor er dere henn?? De er neppe lenge ufrivillig single. 1
Elinori Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2015 De er neppe lenge ufrivillig single. Jeg lever i troa.. En vakker dag..
Teethgrinding Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Det finnes mange single og sporty mannfolk. De finner du gjerne gjennom de respektive idrettenes arrangementer, løp, treff, kurs, og treninger og konkurranser. Hvis du vil ha en sporty fyr antar jeg at du selv kan holde følge? Isåfall er det bare å kjøpe seg en lett racer (under 8 kilo) og melde seg inn i en av de utallige sykkellagene. Der er sikkert kvinne/mann-ratioen 1/50. Der kan du vel nesten plukke og velge. 2
Elinori Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2015 Det finnes mange single og sporty mannfolk. De finner du gjerne gjennom de respektive idrettenes arrangementer, løp, treff, kurs, og treninger og konkurranser. Hvis du vil ha en sporty fyr antar jeg at du selv kan holde følge? Isåfall er det bare å kjøpe seg en lett racer (under 8 kilo) og melde seg inn i en av de utallige sykkellagene. Der er sikkert kvinne/mann-ratioen 1/50. Der kan du vel nesten plukke og velge. Jeg er over gjennomsnittet godt trent.. Var egentlig et veldig godt tips. Liker å holde meg i form, og være i aktivitet.. hvilke aldergrupper er det generelt på slike arrangementer da?
Wiggins Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er over gjennomsnittet godt trent.. Var egentlig et veldig godt tips. Liker å holde meg i form, og være i aktivitet.. hvilke aldergrupper er det generelt på slike arrangementer da? Deltakerlistene i konkurranser tilsier at det nesten ikke er kvinner som sykler. Det er nok litt flere kvinnelige medlemmer i klubbene enn startlistene skulle tilsi, siden kvinner jevnt over ikke har så sterkt konkurranseinstinkt som menn. Dessuten har sykling et kjønnsproblem i Norge: Siden det er så få kvinner som melder seg på, starter de i samme felt som mennene. De klarer å holde følge på flatene, der de kan ligge i dragsuget, men når det blir kjørt hardt i bakkene faller de av. Da må de 2-4 kvinnene (vanlig antall kvinner i et felt med 100 startende) sykle aleine resten av veien til mål, og jeg kan skjønne at det ikke er så gøy. Hadde det vært flere kvinner som meldte seg på, kunne det vært eget startfelt for kvinner. I Mastercup-ritt (for oss veteraner over 30 år) starter mennene puljevis: 30-39, 40-49 osv. med noen minutters intervall. Kvinnene pleier å starte samlet, siden det ikke er så mange av dem, kanskje starter de også sammen med menn 60-69, som ikke sykler så fort. På trening har mange klubber oppdeling, slik at kvinnene kan sykle sammen med de mennene som ikke sykler raskest. Da kan du ligge i dragsuget og skravle med menn som riktignok ikke er blant de aller sprekeste, men som er langt bedre trent enn en gjennomsnittsmann. Be meg om tips hvis du skal kjøpe deg en racer. 1
Elinori Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2015 Deltakerlistene i konkurranser tilsier at det nesten ikke er kvinner som sykler. Det er nok litt flere kvinnelige medlemmer i klubbene enn startlistene skulle tilsi, siden kvinner jevnt over ikke har så sterkt konkurranseinstinkt som menn. Dessuten har sykling et kjønnsproblem i Norge: Siden det er så få kvinner som melder seg på, starter de i samme felt som mennene. De klarer å holde følge på flatene, der de kan ligge i dragsuget, men når det blir kjørt hardt i bakkene faller de av. Da må de 2-4 kvinnene (vanlig antall kvinner i et felt med 100 startende) sykle aleine resten av veien til mål, og jeg kan skjønne at det ikke er så gøy. Hadde det vært flere kvinner som meldte seg på, kunne det vært eget startfelt for kvinner. I Mastercup-ritt (for oss veteraner over 30 år) starter mennene puljevis: 30-39, 40-49 osv. med noen minutters intervall. Kvinnene pleier å starte samlet, siden det ikke er så mange av dem, kanskje starter de også sammen med menn 60-69, som ikke sykler så fort. På trening har mange klubber oppdeling, slik at kvinnene kan sykle sammen med de mennene som ikke sykler raskest. Da kan du ligge i dragsuget og skravle med menn som riktignok ikke er blant de aller sprekeste, men som er langt bedre trent enn en gjennomsnittsmann. Be meg om tips hvis du skal kjøpe deg en racer. Selv om jeg tror de fleste er for gamle for meg, så skal jeg definitivt tenke på d. Maxgrensa her er 38 år, så håper det er flere under den alderen.?? Hva med på treningssenteret? Vel det er jo en allerede utprøvd arena.. Der jeg trener er det jo mange som er i god form, men flere boler seg også, og bruker mer tid på badet enn meg, og samtidig ikke virker interessert i turopplevelser. Har jo blitt kjent med noen menn der, men det er ikke noen jeg selv er interessert i...
Hapa Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 hvor kan man møte single, kjekke og sportye mannfolk som er ordentlig, morsom og hyggelig??! Gjerne noen som er lette å få med på nye ting og positivt innstilt? Hvor er dere henn?? Det er da mange sporty menn i dette landet, menn som er glad i trening og friluftsliv og som benytter mye fritid på det. Kom deg ut av byen og inn i skogen eller opp på fjellet, der treffer du sporty menn...
Wiggins Skrevet 3. mai 2015 #14 Skrevet 3. mai 2015 Selv om jeg tror de fleste er for gamle for meg, så skal jeg definitivt tenke på d. Maxgrensa her er 38 år, så håper det er flere under den alderen.?? Vel det er jo en allerede utprøvd arena.. Der jeg trener er det jo mange som er i god form, men flere boler seg også, og bruker mer tid på badet enn meg, og samtidig ikke virker interessert i turopplevelser. Har jo blitt kjent med noen menn der, men det er ikke noen jeg selv er interessert i... I de litt større rittene er det masser av deltakere i klassene M20-24 og M25-29. Skal du prøve å bli kjent med dem bør du imidlertid ta sikte på å gjøre det før og etter rittet. Det hender at man skravler litt underveis, men det er så ymse hvem man havner ved siden av i feltet. Det er en kunst å manøvrere i et felt, og enda vanskeligere å gjøre det flere samlet. Hvis du skal bli kjent med menn i sykkelmiljøet må det nesten bli på trening i en klubb eller i konkurranser. De fleste menn sykler fortere enn de fleste kvinner når vi er ute på treningstur. Jeg har av og til opplevd at de jeg tar igjen henger seg på meg. Noen menn klarer å holde følge med meg (jeg er jo formodentlig sterkere enn dem siden jeg tok dem igjen, ikke motsatt), men alle kvinner som har prøvd har falt av når vi kommer til en bakke. Jeg liker å tråkke til i bakker, også på trening, det er min sterkeste side som syklist, og kvinner har bare ikke så mye eksplosiv kraft som menn. En gang tok jeg igjen et par som var ute og sykla. De hang seg på, og han beit seg fast selv om jeg kjørte ganske bra hardt oppover en bakke. Dermed dro han fra partneren, det tok en stund før han merka det. Jeg lurer på hva hun sa til ham etterpå...
sjonkelrolf Skrevet 3. mai 2015 #15 Skrevet 3. mai 2015 Før, da jeg syklet til/fra jobb skjedde det titt og ofte at folk hang seg på meg. Men har blitt i bedre form den siste tiden etter å ha syklet ganske mye at nå er det ikke så mange av dem lenger. Holder et såpass høyt tempo at jeg i de fleste tilfeller kjører fra dem. Da jeg var med på Enebakk Rundt var det en som hang seg på rett før Ytre Enebakk. Spurte om han var sliten, han svarte at han var glad jeg kom, for han la seg i dragsuget. Men så kom det en liten kneik, og jeg liker å tråkke på litt i oppoverbakker. Vil forsere dem så fort som mulig. Da klarte han ikke å henge på. De siste par milene kjørte jeg forbi en del syklister som ikke klarte å holde samme tempo. Særlig siste kneika opp var det mange som såvidt klarte å karre seg opp. De ble parkert.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #17 Skrevet 3. mai 2015 hvor kan man møte single, kjekke og sportye mannfolk som er ordentlig, morsom og hyggelig??! Gjerne noen som er lette å få med på nye ting og positivt innstilt? Hvor er dere henn?? Petter Northug er på tinder. Anonymous poster hash: ddba9...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #18 Skrevet 3. mai 2015 Før, da jeg syklet til/fra jobb skjedde det titt og ofte at folk hang seg på meg. Men har blitt i bedre form den siste tiden etter å ha syklet ganske mye at nå er det ikke så mange av dem lenger. Holder et såpass høyt tempo at jeg i de fleste tilfeller kjører fra dem. Da jeg var med på Enebakk Rundt var det en som hang seg på rett før Ytre Enebakk. Spurte om han var sliten, han svarte at han var glad jeg kom, for han la seg i dragsuget. Men så kom det en liten kneik, og jeg liker å tråkke på litt i oppoverbakker. Vil forsere dem så fort som mulig. Da klarte han ikke å henge på. De siste par milene kjørte jeg forbi en del syklister som ikke klarte å holde samme tempo. Særlig siste kneika opp var det mange som såvidt klarte å karre seg opp. De ble parkert. To "alpha" males prøver å imponere damene med sykling Anonymous poster hash: 9bfa1...331 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #19 Skrevet 3. mai 2015 Du kan jo dra på fellesturene DNT arrangerer Anonymous poster hash: ea04b...098 2
Elinori Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #20 Skrevet 3. mai 2015 Petter Northug er på tinder. Anonymous poster hash: ddba9...3c3 [/acron , absolutt ikke min type, men sikkert en gøyal kar det... Generelt karer som føler for å skryte/overdrive er ikke min type. Lyser litt markeringsproblem lang vei.. Har faktisk tenkt på fellesturer for DNT. Har somregel bare gått ivei på turer selv, men absolutt et godt forslag som jeg skal prøve å få gjennomført. Hva er vel ikke bedre en god real sommerflørt på fjellet?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå