AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Skal til Tyrkia på all inclusive hotell. Er på vei ned i vekt og har ikke noe lyst å gå opp i ferien. Aldri vært på all inclusive før, noen som har tips til hva jeg kan spise uten dårlig samvittighet? ser for meg at alt bare er fritert og masse kebab Anonymous poster hash: 2f780...b86
Chiquita Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Der jeg har vært tidligere har det vært mye grønnsaker og rent kjøtt. Har dog aldri vært i Tyrkia
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Okei håper virkelig det er det i Tyrkia også Anonymous poster hash: dddae...1be
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Det kommer nok an på hvor stort hotellet er, men vi har hatt egne buffeer for 'diet'. Men jeg har aldri smakt på de, da det alltid er vært andre matvarer som også er sunne.. Anonymous poster hash: a1db6...44b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 De har helt sikkert salat, grønnsaker og frukt. De har nok noe yoghurt greier og, likt som gresk Anonymous poster hash: 4f984...d4d
Pringle Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Er det et bra hotell med bra restauranter, bør du forvente skikkelig bra mat - tyrkisk mat er herlig! Du vil ihvertfall få tilbud om salater av rå grønnsaker, med eller uten oljedressing, stekt kjøtt, frisk frukt. Som tilbehør til middagen går det mye i ris og pommes frites, du må selv avgjøre hvor mye du bør spise av dette.
Gjest Runforit Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Som oftest er det buffeer der du fritt kan velge masse typer kjøtt, fisk, grønt og forskjellige tilbehør. Er uansett ikke noe problem å bestille rent kjøtt og grønt til middager og be som sauser og tilbehør på siden. Som oftest er det heller ikke noe stress å be om annet enn fries etc om det er det som er tilbehøret(ovnsbakt potet, ris, pasta etc)
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 De stedene jeg har vært som har hatt all inclusive har hatt mye kjøtt, fisk, kylling, og massevis av grønnsaker, salater og frukt. Ja de har også mye fet mat, men det har absolutt vært sunnere alternativer. Jeg har ikke vært i Tyrkia på all inclusive da, men vil anta at det er ganske likt de fleste steder Det værste med all inclusive, syns jeg da, er alle de flotte kakene, dessertene osv, det var rett og slett plagsomt å forsøke å begrense seg med alle de alternativene rett ved, så det kan kanskje bli en utfordring hvis du ikke er forberedt på det. Anonymous poster hash: b7d98...66a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 Tusen takk for svar dere! Heldigvis så har jeg ikke lyst på søtt i varmen, så å gå forbi kakedisken går nok sikkert greit Anonymous poster hash: dddae...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå