kamel Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Jeg fikk ja da jeg søkte lån. Men dokumentene for signering skulle bli sendt over en dag i neste uke. Kan de ombestemme seg i mellomtiden og trekke lånetilbudet tilbake? Er selvfølgelig litt bekymret for at de skal gjøre det, selv om det egentlig ikke er noen grunn til det. Hvor god grunn må de ha for å gjøre det? Oppdaget at jeg hadde 300 kr i minus på mastercardet. Har det noe å si? Jeg skal så klart betale det over helga. Hva kan de se av aktivitet i nettbanken min?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Nei, de trekker det ikke tilbake. Tilbudet pleier å vare i 3 mnd Anonymous poster hash: f0bcd...017 3
kamel Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2015 Nei, de trekker det ikke tilbake. Tilbudet pleier å vare i 3 mnd Anonymous poster hash: f0bcd...017 Men jeg har ikke signert dokumentene enda. De blir sendt til nettbanken min over helga.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Lånetilbud er vanligvis gyldig i 3 måneder. De trekkes ikke tilbake med mindre det kommer frem at du har gitt uriktige opplysninger. Banken har ingen økonomisk interesse i å lure deg på den måte. De lurer deg allerede ved å få deg til å tro at du er heldig som får låne penger av dem. Når det egentlig det er dem som er heldige å få tjene så mye penger på deg. Det er også lurt å sette bankene mot hverandre og se hvem som gir best tilbud. De er ofte villig til å konkurrere og gi enda bedre rente enn første tilbud. Anonymous poster hash: 73f7f...4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå