maiia Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Min niese har snart sin første dåpsdag. Både jeg og samboeren er faddere og lurer på om det er vanlig å gi gave til dåpsdagene? Eventuelt hva er det vanlig å gi?
Gjest Madam Felle Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Jeg har ikke hørt om noen som har gitt gave på dåpsdagen. Hos oss får barnet gave til jul og bursdagen av fadderene sine.
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Jeg har heller ikke kjøpt noe til mine fadderbarn på årsdagene for dåpen. Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Jeg har både fått og gitt gave til dåpsdagen. Jeg gav noe i sølvplett, slikt som de selger i gullsmedsforretnigner; noe innen bestikk, kopper, fotorammer/album o.l. til babyer
Gjest Diddl Skrevet 27. august 2004 #5 Skrevet 27. august 2004 Jeg tror ikke det er vanlig å gi gaver til årsdagene til dåpen- det var det du mente sant? Jeg har hvertfall aldri hørt om noen som gjør det!
Gjest Pet Skrevet 27. august 2004 #6 Skrevet 27. august 2004 Det er vel mer vanlig å gi noe ekstra til den man er fadder for til jul og bursdager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå