AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Vær så snill og ikke kom med negative kommentarer, jeg er bevisst på hva dette innebærer!! Jeg har en lillesøster på ni år som er veldig fotogen og veldig glad i å bli tatt bilder av! Hun elsker å se i kataloger på barn og se hvordan de poserer osv Er det noen som vet hvordan barn blir funnet til reklamer, bilder osv? Vi bor i aust agderAnonymous poster hash: 16844...8fc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Jeg har jobbet i reklamebyrå, og vi fant barnemodeller hos modellbyråene. Noen ganger brukte vi barn vi kjente (barn av ansatte/venner). Men i de aller fleste tilfeller booket vi modeller hos seriøse modellbyråer. Anonymous poster hash: 5872a...d5d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Min datter har vært med i reklamer og annonser. Hun er 6 år. Ble 'oppdaget' via et bilde som jeg hadde postet på Instagram ( et vanlig turbilde med hunden i fjellheimen) Anonymous poster hash: d623a...2d3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 http://casting.no/ Anonymous poster hash: 6dd0f...abc
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Jeg har jobbet i reklamebyrå, og vi fant barnemodeller hos modellbyråene. Noen ganger brukte vi barn vi kjente (barn av ansatte/venner). Men i de aller fleste tilfeller booket vi modeller hos seriøse modellbyråer. Anonymous poster hash: 5872a...d5d Glemte å si noe veldig viktig: Tar du kontakt med modellbyråer, pass på at det er solide, seriøse byråer. Det er mange ulver i markedet. Dette er spesielt viktig å tenke på siden det gjelder et barn. Ikke la dere lure, det kan bli en farlig opplevelse. Anonymous poster hash: 5872a...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå