AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Hvor mange venner/konfirmanter i samme kull gir konfirmanten gave til? Gir kun de nærmeste vennene til hverandre eller hvordan gjøres det? Pris? Anonymous poster hash: 21fa1...3e9
Stråbærry Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Vi gjorde set slik at alle i klassen trakk en lapp med et navn på. Da fikk en ansvar for å kjøpe til denne ene og det ble gaven fra hele klassen. Ellers så ga ikke barna mine noe til sine venner, men vi foreldre ga kort og en liten sum til de vennene vi hadde et forhold til. De som hadde gått ut og inn av huset vårt i flere år, hvor vi også hadde god kontakt med foreldrene.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 På Ullern her vi bor gir ingen jeg vet om K-gaver til hverandre :-)Anonymous poster hash: 2aa43...44c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Da jeg sto for 15 år siden ga jeg til de jeg var barndomsvenner med & svært nære. Ble vel 5-6 stk. Ga 500,- til hver eller gave tilsvarende den summen.Anonymous poster hash: 6189d...545
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Har bare hørt at konfirmanten gir til de nærmeste vennene sine og at man gir kort til samtlige i konfirmantkullet. Men aldri hørt at man organiserer noe på skolen, der man får ansvar for å gi en gave... Konfirmasjon har vel ingenting med skolen å gjøre. Hva med de som ikke vil ha noen konfirmasjon.. Skal de tvinges til å gi gaver? Anonymous poster hash: aeb99...cee 2
Shai Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Ga selv bare til nærmeste venner. Ingenting var i regi av skolen
Blådiamant Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Ga til alle jentene i klassen og guttene jeg hadde gått på barneskole med. I tillegg til et par venninner utenom klassen. Dvs. det var foreldrene mine som sto for pengene. Tror gaven var 100 kr til hver og dette var 10 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå