Gjest Kili Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Jeg har ofte manbun frisyre. Jeg napper øyenbryn (ikke for å få de kvinnelige men for å benke de litt) Jeg elsker klær, og helst fine klær og det som er på mote. Jeg trimmer skjegget for og få det finest mulig. Jeg er opptatt av trening og kropp. Dette er vel ikke for feminint? Jeg er langt i fra feminin ellers, går helt vanlig, ikke damete xD Er opptatt av muskler, og tørr å få skitt på meg uten å bli helt sånn "GIIID". Jeg er bare opptatt av utseendet og liker å se bra ut. Det er vel de fleste likevel? Men noen må kalle meg feminin og jævla dame. Hvorfor er noen sånn? Vet de ikke hva feminin er? Hvorfor kan ikke folk få være som de er uten at noen må lage kvalme? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Nope du hørtes ikke særlig feminin ut! (Spesielt ikke med skjegg hihi). Du virker bare bevisst på utseendet ditt og det er attraktivt Hadde du derimot tatt sol, brukt sminke, hatt blingset øredobb, manikyr og åletrange klær, samt slept rundt på en liten veskehund hadde du bikket over Anonymous poster hash: 21cd8...cad
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Nope du hørtes ikke særlig feminin ut! (Spesielt ikke med skjegg hihi). Du virker bare bevisst på utseendet ditt og det er attraktivt Hadde du derimot tatt sol, brukt sminke, hatt blingset øredobb, manikyr og åletrange klær, samt slept rundt på en liten veskehund hadde du bikket over Anonymous poster hash: 21cd8...cad Autocorrect! Skulle stå blingøredobb*Anonymous poster hash: 21cd8...cad
Gjest miss_sara Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Nei, det synes jeg da ikke. Bra med menn som tar vare på utseendet sitt
PatrickBateman_ Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Spørs jo litt hva du går i da. Er det stramme bukser og rosa ralph lauren skjorte er du nok ganske feminin, men med en vanlig, mannlig stil er du ikke feminin fordi du trener og tar vare på håret ditt
FitnessIna Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 (endret) marry me (manbun, skjegg og trening? og kili?) Det er ikke for feminint i det hele tatt :-) Endret 2. mai 2015 av FitnessIna
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Vinkler du det å være feminin som noe negativt? Noe du ikke ønsker å være? Er de kvinnelige menneskene undermennesker og mindre verdt enn oss menn? Jeg har inntrykk at det er slik. Spesielt kvinner underbygger dette synet. Da de skal hakke og mobbe alle som er litt feminine som en hyllest til det kjønnet. Mens de fremhever alle kvinner som går med gutteklær og er gutteaktig som tøff og kul. Er du kvinnelig transe er du kul. Er du mannelig transe er du homo, undermenneske og ekkel. Ikke vær redd for å være "feminin". Selv om du helst vil unngå å bli sammenlignet med disse ekle uverdige menneskene. Så er mange av de helt OK. Disse personene blir stemplet som uverdige. På samme måte som negrer i slavetiden. Vær en pioneer og vis din støtte til disse menneskene. Selv om de kjemper for at de skal forbli på det stadiet de er, ved å hakke løs på en i et høyere lag som kler seg litt feminin. Oj-giiiid. Er denne T-skjorten maskulin? Den er jo svart... Er jeg transe og maskulin/traktorlesbe om jeg bruker denne? Hva vil menn tro? At jeg er like lite verdt som de når jeg går ned på deres nivå`? Anonymous poster hash: f332e...89f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Hvis du syntes det er gøy å handle klær, så er du feminim. Basert på det du skriver her så ligner du mer en veskant-type da.Anonymous poster hash: f0a8f...dc3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Hvis du syntes det er gøy å handle klær, så er du feminim. Basert på det du skriver her så ligner du mer en veskant-type da.Anonymous poster hash: f0a8f...dc3 Æsj. Liker du å handle klær? GAAAAYYYY!!!!! FEMIIIIII! Er du ikke en mann og menneske lenger? Har du nedverdiget deg til å bli femi? Slik som de kvinnelige undermenneskene? Er det skuddpremie eller redusert straff for å drepe slike som deg? Anonymous poster hash: f332e...89f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Vinkler du det å være feminin som noe negativt? Noe du ikke ønsker å være? Er de kvinnelige menneskene undermennesker og mindre verdt enn oss menn? Jeg har inntrykk at det er slik. Spesielt kvinner underbygger dette synet. Da de skal hakke og mobbe alle som er litt feminine som en hyllest til det kjønnet. Mens de fremhever alle kvinner som går med gutteklær og er gutteaktig som tøff og kul. Er du kvinnelig transe er du kul. Er du mannelig transe er du homo, undermenneske og ekkel. Ikke vær redd for å være "feminin". Selv om du helst vil unngå å bli sammenlignet med disse ekle uverdige menneskene. Så er mange av de helt OK. Disse personene blir stemplet som uverdige. På samme måte som negrer i slavetiden. Vær en pioneer og vis din støtte til disse menneskene. Selv om de kjemper for at de skal forbli på det stadiet de er, ved å hakke løs på en i et høyere lag som kler seg litt feminin. Oj-giiiid. Er denne T-skjorten maskulin? Den er jo svart... Er jeg transe og maskulin/traktorlesbe om jeg bruker denne? Hva vil menn tro? At jeg er like lite verdt som de når jeg går ned på deres nivå`?Anonymous poster hash: f332e...89f Oi, tror du leste veldig mye inn i innlegget til TS...hvis man ønsker å være maskulin så er det jo litt kjedelig om man blir oppfattet som feminin? Eller hvis det å være feminin blir brukt i negativ forstand, men det kan man jo også gjøre med det å være maskulin. Og kvinner underbygger synet om å være feminin er negativt? For hvem? Menn eller kvinner? Fremhever alle kvinner som går i gutteklær og som er guttaktige som tøff og kul? Jeg kjenner ikke en eneste kvinne hverken i min nærmeste eller fjerne omgangskrets som er sånn...de aller fleste kvinner verdsetter å være feminine. Det er da ikke noe negativ å være feminin? Anonymous poster hash: 21cd8...cad
Gjest Pheel Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 (endret) Med mindre man har ordentlig unibrow er nappede bryn på menn turnoff for min del, men hver sin lyst og du skal såklart få lov til det du vil. Kjenner flere heterofile menn som bruker mye tid på utseendet, skjegget og brynene skal være helt perfekt osv, som sagt turnoff for meg, men har jo ikke noe imot det/dem av den grunn. Endret 2. mai 2015 av Pheel 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Manbun er feminint i mine øyne. Å elske klær er også kanskje i overkant feminint for min smak Ellers er det normalt å trimme skjegget og å nappe brynene slik at de ikke blir helt monobryn. Anonymous poster hash: 52d5f...aaa
Gjest Kili Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Takk for svar. Jeg kan ikke si jeg elsker å handle klær og gå på shopping. Det er kjedelig å gå i klesbutikker med kvinner, men må man så må man Jeg elsker fine klær og mote. Ser kun etter det jeg liker, kjøper det (kanskje prøver det) og går ut igjen. Sminke og brunkrem kommer jeg aldri til å røre. Sminke er for kvinner, og brunkrem. Eh jeg vil ha ekte brunfarge. Ikke noe falskhet på meg nei. Jeg har ikke noe i mot feminine menn selv om jeg synes det ikke passer for menn å være for feminin, men jeg vil ikke være det selv for jeg føler meg ikke som den feminine typen. Det er sexy når damer er feminine. Så har ingenting i mot det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå