AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Lurer på hva dere tenker om dette. En venninne sliter økonomisk, du tilbyr henne penger, men hun vil ha flaskene dine fordi hun ikke vil ta imot penger på den måten. Du har ikke bil, så det har samlet seg opp en god del. Glasscontaineren er et stykke unna, så det er noen vinflasker der, og ikke pantbare bokser fra Sverige. Hvordan hadde du reagert når venninnen din, som kjører, plukker ut boksene og flaskene som ikke kan pantes, og setter de igjen hos deg?Anonymous poster hash: eae76...2b2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Hvis jeg mente at forutsetningen var at hun skulle ta de som ikke er verd noe også hadde jeg sagt ifra om det. Anonymous poster hash: cd5cf...3d2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Hun bør ta med seg alt når hun går med dine panteflasker. Men jeg vet om folk som kommer dagen etter festen for å hente tomgodset Anonymous poster hash: dfe6a...df6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Hadde ikke tilbudt henne flere flasker. Anonymous poster hash: 4ad78...cf7
Gjest O___o Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Hadde i hvert fall ikke kjeftet på for å sette igjen det uten pant. Men nå hadde jeg neppe gitt henne flasker, men heller invitert henne på middager, spandert på henne neste gang vi møtes på caffé etc. Det vil være hyggelig for begge to & noe jeg uansett ville ha kunnet finne på å gjøre helt uavhengig av hennes økonomiske situasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Det der kunne jo lett skjedd, at man ikke tenker seg om. Jeg tror jeg kunne gjort det og om noen hadde nevnt det for meg hadde det vært en selvfølge å kaste de i container. Ikke sikkert hun var "helt med" Anonymous poster hash: 558ea...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå