AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Hei og god kveld! Jeg er nå 3+1 uker på vei, jeg fant ut at jeg var gravid 2+9. Jeg føler at dette svangerskapet er helt rart, ikke vet jeg da jeg er førstegangsgravid etter en abort, Menmen. Tingen er at er det normalt å stå opp, være et totaltvrak, dra på senteret å være så trøtt at det svir og renner av øynene. Og når jeg ser en ting jeg vanligvis kunne spist 24/7, altså min trofaste venn rislunsj med bringebær. Ikke er min trofaste venn mer og jeg blir kvalm av tanken på det? Og jeg har sykt lyst på smoothie, her så går det for smoothie smoothie og mer smoothie. Er dette normalt så tidlig? Her ligger jeg i senga, og er stup trøtt uten å gjort noe spesielt enn å vært på et senter i 2 timer. Eller hva mener dere?Anonymous poster hash: 1217d...135
LilleLerke Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Sikker på at du ikke er lengre på vei? De færreste vet jo ikke at de er gravide så tidlig en gang.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 man må vel nesten være 4 uker på vei for å teste positivt, hvertfall opp mot det? Hørtes ikke vanlig ut, men graviditetssymptomer er jo så forskjellig fra person til person også Anonymous poster hash: 002e3...f38
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Tingen er at jeg hadde vanlig blødning sist gang, kortere enn normalt men dog. Fikk 1-2 uker gravid på clearblue istad, og ganske så tydelige graviditetsstrimler allerede Igår, altså 8 dager før forventet mens. Så er litt merkelig.. Men når jeg var 2+8 (som jeg tror jeg var,hvertfall) så var det bare en skygge strek og dagen før da så var det klart negativ. Så jeg lurer litt hva som skjer.. Skal jo til legen, men er såååå utålmodig Hihi Anonymous poster hash: 1217d...135
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Tingen er at jeg hadde vanlig blødning sist gang, kortere enn normalt men dog. Fikk 1-2 uker gravid på clearblue istad, og ganske så tydelige graviditetsstrimler allerede Igår, altså 8 dager før forventet mens. Så er litt merkelig.. Men når jeg var 2+8 (som jeg tror jeg var,hvertfall) så var det bare en skygge strek og dagen før da så var det klart negativ. Så jeg lurer litt hva som skjer.. Skal jo til legen, men er såååå utålmodig Hihi Anonymous poster hash: 1217d...135 Bare kort kommentar: det går ikke an å være "2+8", 2-tallet står for antall uker, 8-tallet står for antall dager i tillegg til de ukene (før det blir en hel uke), altså er makstallet 6:) hvis du tror du er 1 dag fra uke 3, er du altså 2+6. Tviler på at symptomene du snakker om er tilknyttet graviditeten, da kroppen ikke har produsert så mye hcg enda, det kan være helt tilfeldig at du føler det sånn, eller at det at du vet at du er gravid gir placebo-symptomer. Men alle er forskjellige:) jeg hadde ikke symptomer før uke 5-6, og det et nok mer vanlig.Anonymous poster hash: cbf6f...7c0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Jeg skriver det sånn jeg har blitt fortalt hvor langt jeg er på vei. Kroppen min har produsert en god del hcg, og det vet jeg med tanke på testene jeg fikk klart positivt av 6 dpo, også på kvelds urinen. Mulig det ble befruktet en stund før eggeløsning, eller den har vært tidlig ute, ikke vet jeg. Men jeg har merka på kroppen at dette er ikke normalt og at jeg verken er syk eller fantaserer da jeg sov mye iløpet av dagen, og har blitt tissatrengt. Og når jeg først må på do, så er det ikke noe forvarsel, jeg må bare løpe på doAnonymous poster hash: 1217d...135
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 El har nok vert tidligere ute.Anonymous poster hash: b10eb...7ca
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Jeg skriver det sånn jeg har blitt fortalt hvor langt jeg er på vei.Anonymous poster hash: 1217d...135 Da er du blitt fortalt feil. Jeg skifter uke på lørdager(fordi jeg fikk siste mens på en lørdag) så jeg var 10+0 i går og 10+1 i dag(på fredag var jeg 9+6). Min tredje graviditet og det har blitt regnet sånn alle gangene Anonymous poster hash: 87d54...e55
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Jeg skriver det sånn jeg har blitt fortalt hvor langt jeg er på vei. Kroppen min har produsert en god del hcg, og det vet jeg med tanke på testene jeg fikk klart positivt av 6 dpo, også på kvelds urinen. Mulig det ble befruktet en stund før eggeløsning, eller den har vært tidlig ute, ikke vet jeg. Men jeg har merka på kroppen at dette er ikke normalt og at jeg verken er syk eller fantaserer da jeg sov mye iløpet av dagen, og har blitt tissatrengt. Og når jeg først må på do, så er det ikke noe forvarsel, jeg må bare løpe på doAnonymous poster hash: 1217d...135 Jeg skjønner ikke hva du mener med befruktet FØR eggløsning..?Anonymous poster hash: 9e5aa...6fc 2
kaffemor Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Kanskje det er tvillinger? Siden du fikk positiv så tidlig, og såpass sterke tester? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Oi ser jeg har slurva i det jeg skrev, hehe ikke befruktet før eggeløsning. Mente at den kanskje hadde vært tidelig uteAnonymous poster hash: 1217d...135
Harlekin Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Jeg blir nå utmattet av å være på et senter selv uten å være gravid, jeg Spøk til side, ja, det er normalt å være utmattet i første trimester, men så tidlig som du er nå, er det kanskje ikke så normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå