AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Jeg skal på bodyscanning - stå på en slags vekt, og holde i noen håndtak og få analysert kroppsfett og muskler... vil den som analyserer dette kunne "avsløre" at kroppen min inneholder silikon? Noen som vet?Anonymous poster hash: f43c7...ada
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Maskinen analyserer stort sett fettmasse, fettfrimasse (indre organen, sener ol), muskelmasse, og vann. Silikon tenker jeg går under fettfri masse. Anonymous poster hash: 5e948...134 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 20 % kroppsfett, 50kg muskler, 2 kg plastikk. Anonymous poster hash: 4e1fe...539 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Ts her, haha ja kan godt være en rar fordeling av masse i kroppen min:-) saken er den at ingen har noensinne visst at 280 g x2 av kroppen min er plastikk - og vi er en hel gjeng som skal på scanning - og jeg vil helst la dette forbli en hemmelighet:-) Anonymous poster hash: f43c7...ada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå