AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Har dere tips til hvordan jeg kan sette opp håret pent? Håret mitt rekker ca 3 cm nedenfor skuldrene, men er kortere bak. Har normalt sett krøller, men har føhnet håret så det er ganske stritt. Tenkte egentlig å bare glatte det, men skal ut i kveld og om det begynner å regne er det kjipt om det bare krøller seg opp. Jeg pleier bare å flette en flette eller "snurre" håret bak på ene siden og sette det opp i hestehale. Men er det noen som har noen andre måter jeg kan sette opp håret på som blir pent til min hårlengde? Bilder og youtubevideoer tar jeg da godt i mot Anonymous poster hash: 454f2...779
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Mitt beste tips er å gå inn på pinterest og se der! Mange fine frisyrer, og med litt tilpassing så kan man få til mye av det som dem med litt lengre hår gjør også
Gjest Pheel Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Kjempefint uten noe annet enn bare krøller, da. Har du veldig mye krøller eller frizzy hår ville jeg bare ha temmet dem ned, men er vel litt sent om du alt har rettet/føret det ut for i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå