Thomasine Skrevet 3. mars 2002 #1 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei, igjen er det tid for vår årlige "mødretur", og i år går den "bare" til Kjøpenhavn... Vi tar båten over og har da 8 timer i hovedstaden. På en mandag. Forslag til hva en bør få med seg, ser for meg at det kan bli litt kjedelig å bare shoppe ( har litt med lommeboka å gjøre også... ) Tips til museer, gallerier, spisesteder, spesielle butikker m.m ?!?!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 3. mars 2002 #2 Del Skrevet 3. mars 2002 Det dere skal gjøre er å dra til DGI-byen. Der har de kurbad. Var der på jente tur i desember. Etter hard festing på vei ned var det helt nydelig kr 145,- inkluderte romerskbad, badstue, adgang svømmehall, masse kos. Div masasjer og aroma bad kan bestilles ekstra. http://www.dgibyen.dk God nytelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 4. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Dette hørtes deilig ut !!! Takk for tipset.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #4 Del Skrevet 5. mars 2002 Vi var der for tre år siden og det var da must å få med seg: Tivoli Vi gikk også til København Zoo og gjett om jeg koste meg der. Ellers så travet vi rundt omkringi byen og fikk med oss gamle ærverdige bygninger Koooos dere - jeg skal i hvertfall til København igjen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mars 2002 #5 Del Skrevet 5. mars 2002 Christianshavn er nydelig D er mitt yndlingssted i KBH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 10. mars 2002 #6 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei! Jeg synes København er en flott by! har kun vært der to ganger, men reiser gjerne dit igjen! Ta en rusletur i Nyhavn. besøk gjerne Zoo go Tivoliet! Mange flotte bygninger rundt omkring i byen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå