AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 .... Kjør debatt....Anonymous poster hash: bd81e...2c4 1
Gjest oleoh Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Nei. Fordi venstreorienterte menn er i stor grad ganske slue folk som gjør alt for å komme til makta. De sier ting for å tjene på det selv og lure til seg ekstra fordeler. De har ingen følelser, de vil bare ha og ha selv. De bryr seg ikke om andre. Jeg ser ikke på dette som en maskulin eller feminin egenskap, men en skremmende egenskap.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Har nok ikke noe med feminitet å gjøre, men dem som stemmer på høyresiden har større skostørrelse. Ganske irrelevant da Anonymous poster hash: 20f83...aa4
Gjest Evans Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Jeg tror ikke feminitet har noe å gjøre med partipolitisk tilhørighet
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Nei. Har vært høyt oppe i politikken. Er like mye (eller lite) metroseksuelle menn på begge sider. De (fleste) er akkurat like normal som alle andre man møter på i hverdagen. Anonymous poster hash: c70d5...f44
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 De mennene som stemmer høyre går med rosa skjorte og har Bærumsveis. De er kjempefeminine. Anonymous poster hash: 6294d...480 1
Gjest Jean Valjean Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Nei. Fordi venstreorienterte menn er i stor grad ganske slue folk som gjør alt for å komme til makta. De sier ting for å tjene på det selv og lure til seg ekstra fordeler. De har ingen følelser, de vil bare ha og ha selv. De bryr seg ikke om andre. Jeg ser ikke på dette som en maskulin eller feminin egenskap, men en skremmende egenskap. Så det du sier er at de på venstresiden er nøyaktig slik som de på høyresiden. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Vel, det finnes ingen manginas på høyresiden. Jeg bare nevner det. Anonymous poster hash: 2499a...08b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Det er forskjellige typer menn på venstresiden. Enten de som alltid har vært venstreorienterte, eller de som har insett dets verdi over tid. Før jeg begynte å studere regnet jeg meg selv som en høyreorientert person, nettopp på grunn av rettferdigheten og friheten man får av et slikt system. Men, etterhvert som tiden gikk befinner jeg meg på venstresiden. Hvorfor spør du? Jo fordi da vil jeg kunne bruke det venstreorienterte systemet for å få makt og rikdom. Det er oftest grundere som er på høyresiden, nettopp fordi det vil hjelpe dem på et mikroøkonomisk nivå. Det er også grunnen til at jeg først likte høyre siden. Men jeg begynte etterhvert å tenke på et makroøkonomisk nivå, og rikdommene man potensielt kan få fra det er enorme. Frihet og likestilling vil alltid være på høyresiden. Men jeg er grådig med tanke på det å skaffe meg makt og rikdom. En trist sannhet, men sånn er det bare...Anonymous poster hash: 11203...f3e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Kvinnene på høyresiden er ganske maskuline da. De går med dress og har kort hår. Gøy å generalisere. Anonymous poster hash: 6294d...480 3
Gjest gjestvest Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 (endret) Verken venstre, eller høyre. De i midten så klart. De som setter seg selv i sentrum. " Look at me, I`m in the middle: tata! ". Endret 2. mai 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Ingen alfamenn stemmer rødt ihvertfall. Syns generelt menn på venstresiden er konfliktsky og tafatte menn, æsj. Anonymous poster hash: ad365...254 2
Example Skrevet 4. mai 2015 #13 Skrevet 4. mai 2015 Tja, en venstreorienterte er det fordi de mener det som er forventet at de skal mene det og følger strømmen, uten å tenke selv. Om det feminint eller ikke, det kan jo diskuteres.
Utenegenart Skrevet 4. mai 2015 #14 Skrevet 4. mai 2015 Om singlet, livets harde skole og senka bil med et par ulovlige modifikasjoner er maskulint er nok 100% av alle maskuline menn frpere. Om mandighet er relatert til mannens historiske rolle her til lands, med lavrøstede, hardtarbeidende bønder som forsørger seg selv og storfamilien på egenhånd er alle menn SP-velgere. ... Finn en stereotype blant velgerne til et parti, link mot en klassisk maskulin egenskap --> Profit. Rimelig dumt tema.
Gjest Jean Valjean Skrevet 4. mai 2015 #15 Skrevet 4. mai 2015 Tja, en venstreorienterte er det fordi de mener det som er forventet at de skal mene det og følger strømmen, uten å tenke selv. Ja så det er nøyaktig slik folk på høyresiden er. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #16 Skrevet 4. mai 2015 SV-menn er ihvertfall noen skikkelige tusseladder. Anonymous poster hash: 533cd...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #17 Skrevet 4. mai 2015 Tja, en venstreorienterte er det fordi de mener det som er forventet at de skal mene det og følger strømmen, uten å tenke selv. Om det feminint eller ikke, det kan jo diskuteres. Det er så morsomt. Typisk KG å kalle folk man er uenig med som sauer og som ikke klarer å tenke selv. Grow up Anonymous poster hash: c70d5...f44 4
Genesis Skrevet 6. mai 2015 #18 Skrevet 6. mai 2015 Det er så morsomt. Typisk KG å kalle folk man er uenig med som sauer og som ikke klarer å tenke selv. Grow up Anonymous poster hash: c70d5...f44 kystpartiet har de mest maskuline velgerne. stort sett sjøulker og lossekjerringer
fotosyntesen Skrevet 6. mai 2015 #19 Skrevet 6. mai 2015 Fagforeningsmenn på lokalplanet bruker da å breie seg litt. Brette opp skjorta, spytte i gulvet og drikke øl..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #20 Skrevet 8. mai 2015 Fagforeningsmenn på lokalplanet bruker da å breie seg litt. Brette opp skjorta, spytte i gulvet og drikke øl.. De finnes ikke mange igjen av gutta på saga og industriarbeideren som tok lunsjen i produksjonslokalet og drakk kaffe fra termos. Matpakka var av aluminium med syltestrikk rundt de hadde i en stor brun arbeidsveske av tykt skinn. Leif Haradseth og Tor Halvorsen styrte LO med bakgrunn fra Jern og metall. Disse var grunnfjellet i AP i sin tid og kunne kalles sosialister. I dag er sosialistiske partier og tildels fagforeningen overtatt tatt av akademikere uten/liten arbeidserfaring men med mange år på universitetet , erfaringen er verv innen egen partiorganisasjon fra tenårene. Disse har ingenting til felles med den klassiske lønnsmottakeren. Den typiske SV vil gjerne bestemme FOR arbeideren men deler ikke bakgrunn , interesser, kultur, utdanning eller verdier med. derimot ser de på de på dem som enkle, harry og uskolerte som trenger å bli ledet. Dette har arbeideren forstått, og stemmer FRP i mange tilfeller. I sammenlignet med tradisjonelle manneinteresser er det liten tvil om at den moderne sosialistiske rødvinsdrikkende mannen som diskuterer Kafka og reiser på kulturturer til Toscana er feminisert i tradisjonel forstand. Den typiske venstresidemannen blir lett hjelpeløs i situasjoner hvor det ble forventet at mannen skulle fikse tildigere. Husrestaurering, bilvedlikehold mm Anonymous poster hash: 7bc8c...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå