Emiilie00 Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 (endret) Hei, jeg begynner å få kviser i pannen... Akkurat nå er de små "klumper" på en måte. Jeg har konfirmasjon 25. Mai og vil helst ha finest hud som mulig til da. Bruker ikke å få masse kviser på en gang, som vanlig bare en stor😂 så dette er ikke vanlig for meg😳 hva kan jeg gjøre? Hvilken produkter kan hjelpe? Noe som ikke er så veldig dyrt😉 takk for svar☺️ Endret 2. mai 2015 av Emiilie00
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Kjøp Basiron reseptfritt på apoteket, koster ikke mer enn 100-200 kroner ish. Men husk å les bruksanvisningen skikkelig Anonymous poster hash: b55bf...13a 2
frøkna Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Som AB skriver så er nok basiron produkter det beste. I hvert fall det sterkeste på markedet som ikke krever resept som er mot kviser. Du får kjøpt både ansiktsvask og krem tror jeg. Hør på apoteket!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Jeg ville vært veldig forsiktig med å bruke nye produkter i denne perioden, da det ikke er lenge til slutten av mai, og nye produkter kan fort gjøre at du reagerer negativt. Basiron er veldig uttørkende, og kan ha motsatt effekt hvis du f.eks har fått kviser pga tørr hud. Bruk lite sminke og hold huden så ren som mulig frem til konfirmasjonen er mitt beste tips. Anonymous poster hash: 819db...2c7
Underhuden Skrevet 4. mai 2015 #8 Skrevet 4. mai 2015 Hold de langt unna basiron! Jeg ødela huden totalt da jeg i desperat forsøk i puberteten forsøkte få bukt med kvisene mine. Dette er et sterkt legemiddel som bare såvidt ikke er reseptbelagt, og tørker ut og bleker huden din! Dette kan gjøre vondt verre og bidra til at talgproduksjonen din øker. Jeg vil anbefale deg å rense huden morgen og kveld med gode salongprodukter, peele huden 1-2 ganger i uka, bruke dagrem (+ serum) beregnet på fet/kombinert hud, og påføre masse masse fukt (gjerne Matis Youth Hydrating Mask). Forhør deg gjerne med hudlege også Ellers anbefaler jeg en Green Peel behandling i salong som gir en instant boost til huden. Huden får en silkemyk finish og en nydelig glød. Porer trekker seg sammen og urenhetene kommer ut fort da huden fornyer seg selv og blir fresh og flott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå