AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Hvis daten din hadde sagt feks noe sånt som 'jeg går ikke på p piller jeg' hvordan hadde du reagert? Er det en bra shittest for damer som er ute etter en seriøs mann? Anonymous poster hash: 535e7...773
Gjest Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Hvordan er det en test å si at man ikke går på p-piller?? 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Hvordan er det en test å si at man ikke går på p-piller??baby og at han må bruke kondom? Anonymous poster hash: 535e7...773
Gjest Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 baby og at han må bruke kondom?Anonymous poster hash: 535e7...773 Igjen. Hvordan er det en "test"? En fyr kan ha sex med noen uten å bruke kondom, selv om hun heller ikke bruker p-piller, og likevel være useriøs og aldri se henne igjen.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Igjen. Hvordan er det en "test"? En fyr kan ha sex med noen uten å bruke kondom, selv om hun heller ikke bruker p-piller, og likevel være useriøs og aldri se henne igjen. jeg spurte egentlig hvordan en mann hadde reagert. Anonymous poster hash: 535e7...773
lillsunshine Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Hvis daten din hadde sagt feks noe sånt som 'jeg går ikke på p piller jeg' hvordan hadde du reagert? Er det en bra shittest for damer som er ute etter en seriøs mann?Anonymous poster hash: 535e7...773 Da reagerer man med å bruke kondom. Enkelt og greitt. Kan også oversettes til: "Du kan drite langt i prøve å stappe kuken din inni meg uten beskyttelse. Jeg har ingen planer om å bli gravid". 6
Gjest Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 jeg spurte egentlig hvordan en mann hadde reagert.Anonymous poster hash: 535e7...773 Jeg påpeker egentlig bare at det på ingen måte er noen garanti for om han (eller hun) er seriøs eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Jeg påpeker egentlig bare at det på ingen måte er noen garanti for om han (eller hun) er seriøs eller ikke. det er sant Anonymous poster hash: 535e7...773
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Sånn ut av det blå? Eller når dere skal ha sex? Det siste hadde jeg tolket som om hun foretrakk at jeg brukte kondom om jeg var en mann.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Sånn ut av det blå? Eller når dere skal ha sex? Det siste hadde jeg tolket som om hun foretrakk at jeg brukte kondom om jeg var en mann.ut av det blåAnonymous poster hash: 535e7...773
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 ut av det blåAnonymous poster hash: 535e7...773 eller ikke egentlig, ble litt provosert av et nytt sengebilde fra h*n sent om natten. Jeg vil ha noe solid, faen heller! Anonymous poster hash: 535e7...773
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Hæ? Hva er test med å si at man ikke går på p piller? Man truer da ikke med en baby fordet, og er man ansvarsfull har man ingenting i mot å bruke kondom! Jeg har aldri hatt en p-pille i kroppen min og for meg er det helt naturlig og en selvfølge å si at jeg ikke går på ppiller for å vise ansvar og at vi sammen tar ansvar om å bruke kondom. Takler man ikke kondom fortjener man ikke å få seg et ligg. Mensen er noe av det helt mest grunnleggende og naturlige i et kvinneliv og i et mannsliv, uten mensen hadde ikke fertilitet og liv fantes i det hele tatt, og jeg er ikke interessert i å fucke opp en så naturlig syklus og tilsette kroppen min falske hormoner kun for at mannen skal få slippe "belastningen" med å tre på seg en kondom. Hvis man klager på at man føler mindre med kondom så kan jeg pent opplyse om at kvinner også føler lite av bare penetrering men vi nekter da ikke å bli penetrert fordet! Herregud slutt med de der "test" anklagene og stilene deres, man er ikke 12 år på skolen , men en voksen som bør kunne være såpass voksne og ærlige så man ikke tester hverandre og ikke mistenker hverandre for å teste . *roll eyes* Anonymous poster hash: 4a7e0...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Det betyr at hun ikke går på ppiller og kan bli gravid om dere har sex. Om det er en test så er løsnignen å bruke alternativ prevensjon som kondomer. Det er lov å tenke litt av og til. Anonymous poster hash: f9ced...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå