lille_fiol Skrevet 2. mai 2015 #1 Del Skrevet 2. mai 2015 Litt rart spørsmål, men da jeg kom hjem så jeg at det krydderglasset jeg hadde valgt ikke var helt fylt til toppen. I tillegg så er det ingen forsegling. Trodde det var sånn plast ting man tar av før man kan bruke det,sånn som på ketchup og tannkrem, eller tar jeg helt feil? Er kanskje litt ekkelt om den ikke er forseglet tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Del Skrevet 2. mai 2015 Kommer ann på merket.Anonymous poster hash: 8e561...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mai 2015 Hindu , sånn typisk merke man får kjøpt på kiwi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Del Skrevet 2. mai 2015 Krydder, mel og andre ting på boks i pulverform, krymper når det står og er aldri på fullt glass. Men selv i utlandet pleier det være forsegling på. Ta glasset med tilbake til butikken om du ikke orker bruke av det!Anonymous poster hash: 09594...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mai 2015 Krydder, mel og andre ting på boks i pulverform, krymper når det står og er aldri på fullt glass. Men selv i utlandet pleier det være forsegling på. Ta glasset med tilbake til butikken om du ikke orker bruke av det!Anonymous poster hash: 09594...fdc Det er jo ikke krise, men man vet jo liksom aldri om noen har vært borti det da,selvom det kanskje er grenser på hvor mye ekkelt man kan få nedi en sånne tynne krysserglass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Del Skrevet 2. mai 2015 Sjekket nettopp på Rema, der var det Toro krydder. Alle glassene der var forseglet, men ingen var stoaa fulle. De selges på vekt, ikke mengde. Anonymous poster hash: 09594...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2JZ Skrevet 6. mai 2015 #7 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg kjøpte også krydder som ikke var forseglet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Del Skrevet 7. mai 2015 Hindu krydder er ikke forseglet nei. Men det er da masse mat på butikken som ikke er forseglet, f eks brød. Hvorfor skulle det være ekkelt med krydder? Anonymous poster hash: 16b1d...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå