lille mor Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Jeg lister meg stille inn i rommet til 10 åringen, løfter forsiktig på dyna, står en stund og ser på ham. Så får han et lett kyss på panna, som takkes med et grynt, jeg smiler snur meg rundt og plukker opp boka han har mistet. Harry potter, sikkert fjerde gang han leser den. Lister meg ut igjen og slokker lyset. Jeg sniker meg inntil sengen og titter ned på et bustehue uten like, 2 åringen smatter fornøyd på leppa. Lener meg ned å kysser ham forsiktig på panna, får to armer slengt rund halsen som takk, jeg ler stille, brekker meg forsiktig løs, drar over ham dyna og lister meg bort. Jeg smyger meg bort til sengen, lillelille på 7mnd ligger med rompa rett til værs, sutten smeller ut og inn og små smil streker ut munnen, jeg løfter henne forsiktig rundt, kysser henne lett på panna og brer over henne teppet, hun småler som takk, jeg smiler stort og lister meg avgårde. Jeg kryper opp i senga, ruller meg inn i armene på elskling, sukker fornøyd, får et deilig kyss på panna og svarer med å smyge meg enda nærmere. Jeg smiler bredt og takker for enda en deilig dag. Jeg er så utrolig glad i dere, familien min. Stolt mor og kone. :-)
bølla Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Det var så koselig å lese at jeg ble blank i øynene. Så heldig du er som har en så flott familie!! Jeg har samme rutine selv. Må bare inn å kikke på jentene mine (3 og 7) når de sover. Kjempenydelige er de!!! Klem...
Emmaliten Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 Enig med bølla! Gleder meg til jeg en dag skal ha de samme rutinene.. :-)
Gjest Qlio Skrevet 26. august 2004 #7 Skrevet 26. august 2004 Jeg får heller ikke sove uten at jeg har sjekket at Ida har det fint, kysset henne på pannen og lagt over henne dyna som hun sparker av seg rett etter at jeg har gått ut.
Mistyen Skrevet 26. august 2004 #8 Skrevet 26. august 2004 Jeg fikk jammen litt tårer i øynene jeg da Det er viktig å ta vare på de små øyeblikkene....... *lister seg inn for å smaske litt på småtten*
Rakel Skrevet 27. august 2004 #10 Skrevet 27. august 2004 Deilig å lese. Fikk nesten lyst på en til jeg også...
diddi Skrevet 27. august 2004 #11 Skrevet 27. august 2004 Ble rørt jeg også. Så nå går jeg og legger meg, og susser litt på barna og mannen. God natt alle sammen.
Gjest Phair Skrevet 28. august 2004 #14 Skrevet 28. august 2004 Må blunke bort til våte øyne jeg. Kjempe rørende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå