Gjest leia ii Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Hva gjør man når kommunikasjonen ikke alltid er som en av oss (les:meg) føler at den bør være, mens den andre (les:han) ikke ser problemet? -Og man har det bra ellers, og det kanskje er meg som overfilosoferer litt... Trenger en god strategi for å stresse mindre. Har noen hatt den følelsen, men funnet en ro ved seg selv som gjorde ting lettere?
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Her er kommunikasjonen helt jævlig, tar jeg opp noe som plager meg, er det slitsomt for han. Jeg slår opp snart gjør jeg!!! Uansett var ikke dette om meg, men om deg. Du må bare snakke med han. Om han ikke er en like stor ape som min, da...
ZIBRA Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Nei, har dessverre ingen gode råd til deg. Men kommunikasjon i et forhold er meget viktigt.. Det viktigste enligt min oppfattning. Skjønner hvordan du har det, hade behov for å ta opp ting o tang med exen, men helt uten respons fra hans side. Derfor blev det til slutt en ex! Lykke til.
Gjest leia ii Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 Om han ikke er en like stor ape som min' date=' da...[/quote'] Hihi, unnskyld, litt tragikomisk? KG er en flott plass å få ut litt frustrasjon. Får ønske det beste for oss begge, da.
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #5 Skrevet 26. august 2004 usj ja, men han ER en ape, en stor og dum ape. Bare les tråden min om likegyldig kjæreste så skal du se monkey business! Nå skal jeg gå og drømme om å finne et ordentlig mannfolk. God natt.
Nasseline Skrevet 27. august 2004 #6 Skrevet 27. august 2004 Jeg sier det som jeg stadig sier. Det er lurt å ta seg en tur til familievernkontoret. Svært mage par kommer dit - fordi de ikke klarer å kommunisere med hverandre. Det er svært nyttig, og man lærer mye. Dessuten får man tips til strategier man kan bruke for å kommunisere bedre. I tillegg må den ene være stille helt til den andre er ferdig med å prate. Dessuten er dette helt gratis. Om ikke du får med deg kjæresten dit, så ta en tur dit alene. Kanskje du får han med deg etter hvert. Dere er garantert ikke de første som kommer dit med kommunikasjoneproblemer! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå