Bunny Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Bare lurte om dere hadde noen favoritt metoder dere bruker når dere onanerer? noen metoder som er mer opphissende en andre? Noen metoder dere har lettere for å få orgasme med? er selv fan av å bruke dusj strålen :-)
Gjest jente81 Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 Jeg har invistert i en vibrator! Den er verdt penga
Gjest jente22 Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Noen metoder dere har lettere for å få orgasme med? er selv fan av å bruke dusj strålen :-) Har en yndlingsstilling. Legger meg på magen, og har en hånd på klitoris mens jeg har en finger som jeg fører inn og ut. Samtidig som jeg prøver å være litt med med hoftene. Jeg kommer nesten med en gang av den stillingen. Og det er virkelig godt. Nyter det skikkelig. Vet ikke hvorfor det er slik, men jeg har bare gjort meg opp en tanke om det: Kanskje når man ligger på magen, så renner det mer blod ned til klitoris?? Og at blodet kanskje holder seg der? Nei, vet ikke...men deilig og godt er det iallefall. Denne stillingen har jeg funnet på nå det siste året. Men så er det kanskje bare jeg som liker den? For jeg har aldri likt dusjstrålen noe særlig. Synest trykket blir for lite variert, og skrur jeg på mer trykk, blir det for hard,... Men men..Lov meg at du prøver denne da. Kan bare masere klitten også, mens du beveger hoftene. er godt
Gjest Jørgen Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 Jeg er mann, og har hatt diverse partnere opp gjennom årene, korte og lengre forhold. Jeg har alltid vært nysgjerrig på, og blitt veldig tent på, å se ei jente onanere, og har derfor hatt gleden av å se ulike onanimetoder som forskjellige partnere har. Det som har slått meg, er at jenter har veldig ulike måter å gjøre det på. Nesten ingen gjør det likt. Vi menn har som regel veldig lite variasjon, når det gjelder onanimetoder, mens det hos jenter er alle mulige variasjoner. Noen ligger på ryggen, noen på siden, og noen på magen. Noen skrever med lårene, noen holder de tett sammen. Noen bruker begge hendene, noen bare ene. Noen "piller" bare forsiktig på klitoris med en fingertupp, noen gnir seg ganske hardt. Noen bruker en finger inni seg, mens de masserer klitoris, noen ikke. Hun jeg bor sammen med nå, ligger alltid på siden. Hun bruker å ta spytt oppe på "roten" av tommelen, og gnir seg med den, mens hun presser lårene sammen og beveger hoftene rytmisk mot handa. Det som er likt for de fleste, er at de spenner seg de siste sekundene før det går for dem, og holder pusten før utløsningen kommer. Herlig for en mann, at ei jente kan slippe seg løs, å tørre onanere når noen ser på. Ei jente jeg var sammen med, hadde store problemer med det til å begynne med, før vi ble ordentlig kjent.
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #5 Skrevet 26. august 2004 Jeg er desverre(?) en av de jentene som ikke føler for å gjøre dette foran partner..får meg bare ikke til det :-?
^me^ Skrevet 26. august 2004 #6 Skrevet 26. august 2004 Jeg er desverre(?) en av de jentene som ikke føler for å gjøre dette foran partner..får meg bare ikke til det :-? :enig_animasjon: det er noe bare jeg gjør helt alene!
Gjest den-du-veit Skrevet 26. august 2004 #7 Skrevet 26. august 2004 :enig_animasjon: det er noe bare jeg gjør helt alene! Selvfølgelig gjør man det oftest alene, men det er ganske opphissende i blant å gjøre det når han ser på, spesielt når man ser hvor kåt han blir.
nyibyen Skrevet 26. august 2004 #8 Skrevet 26. august 2004 Ja men det er ikke så lett å konsentrere seg når det er en annen i rommet, om han ser på eller ikke så gjør det ting mye vanskeligere. Når jeg er alene går det på et par minutt, max 5, men med en annen tilstede har jeg faktisk vært nødt til å FAKE min egen onani-orgasme. Det kan skje når jeg tror han er "lei" av å vente på meg, og da innbiller jeg meg at han tror jeg er seksuelt i ustand eller noe hvis jeg ikke kommer...
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #9 Skrevet 27. august 2004 Jeg og kjæresten onanerer sammen en gang i blant, i stedet for samleie. Jeg ligger på ryggen og bruker hånda, mens han står på knærne foran meg. Herlig å se på hverandre. Jeg bruker å kontrollere orgasmen, slik at jeg slipper den løs(enten jeg vil eller ikke), når han spruter over handa mi, fitta mi. Da klarer jeg ikke kontrollere lenger. Anbefales!
Bunny Skrevet 30. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2004 Takk for gode svar. kunne kansje hvert intressert i flere svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå