Gjest leia ii Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Hva ble du/ dere mest glad for etter fødselen? Da tenker jeg på oppmerksomhet og presanger fra venner og familie. Hva hadde dere helst fått som flere kanskje burde tenke på?
lille mor Skrevet 25. august 2004 #2 Skrevet 25. august 2004 Ammeinnlegg i ull. Jeg har født på vinterstid hver gang. Ellers er det greit med noe annet bayby-stesj enn klær, Som brystpumpe,flasker,håndkler,sengetøy osv.
Gjest Diddl Skrevet 25. august 2004 #3 Skrevet 25. august 2004 Jeg fikk en ting fra en veninne som jeg ønsket meg til meg selv (vel- vi gikk i butikken en dag- og jeg sa "et slikt troll vil jeg ha!") - og det satte jeg veldig pris på! Ellers fikk jeg 2 sett med Servise- et i plast som stod veldig stødig, og et i serien "Prins og Prinsesse" fra Porsgrunn. Kjempefine begge to- og noe man virkelig får bruk for etter hvert! Jeg fikk også lammeskinn 2mnd etter fødsel. Det eneste som er dumt er at jeg ikke fikk det før- for det er helt fantastisk godt. Babyen ligger lunt, varmt og mykt- noe de fleste babyer liker. Det høres litt dyrt ut- mitt kostet vel 500 (jeg vet det- siden det var mormoren som kjøpte det..) - men vel anvendte penger i gave!
Brunhilde Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 En kurv full av babyting - små sokker, børste, kluter, kremer, såpe, alle de små tingene man MÅ ha i hus med ny baby. Det var den aller beste gaven. Ellers fikk vi vogn av besteforeldrene, det var også deilig!
Gjest Tex Skrevet 26. august 2004 #5 Skrevet 26. august 2004 Jeg fikk babyseng som mamma hadde laget, sydd hardangersøms-sengetøy og virkelig laget den nydeligste babysengen du kan tenke deg. Men utenom det husker jeg godt at jeg fikk en såå kurv med stæsj i; ammeinnlegg, våtservietter, babysalver og kremer, håndkrem til mor, hvite bodyer, bleier osv. Var kjempeok! Også husker jeg at jeg leste et sted at når folk spurte hva jeg ønsket meg til babyen så skulle jeg svare skikkelige ting. Så jeg ønsket meg en vinterdress av babyens ene fadder, og fikk en dritlekker en!
Catlin Skrevet 26. august 2004 #6 Skrevet 26. august 2004 Vi hadde kjøpt svært lite tøy, så alt vi fikk av klær ble vi svært glade for. Dessuten var det veldig kjekt når søsteren min kom på barselsbesøk. Hun hadde nemlig med kake, ferdig pakket inn og klar for fryseren.
koldbruna Skrevet 26. august 2004 #7 Skrevet 26. august 2004 Jeg ble glad da jeg fikk håndduker til den lille.Og vaskekluter og såpe. Men ble også glad for klær og bamser som jenta mi fikk. Koldbruna
Gjest Qlio Skrevet 26. august 2004 #8 Skrevet 26. august 2004 Jeg ble veldig glad for ett vognteppe @lfakrøll broderte til Ida samt oldemors hardangersøm- vognteppe/dynetrekk. Ting man har laget selv varmer alltid litt ekstra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå