Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på hvor jeg skulle poste dette.

Til høsten er jeg på mitt siste år på den videreutdanningen jeg går på. Den er på 2 år. Dette året har jeg fått støtte fra lånekassen, samtidig som jeg har jobba i tillegg.

Men til høsten kan jeg altså ikke få støtte fra lånekassen lengre. Er veldig bekymret for hvordan jeg skal greie å jobbe nok i tillegg studier. Har lest om at mange gjør dette, og at det er slitsomt. Studiet har vært veldig krevende dette året, så jeg har nok stressa litt og hatt 5 forkjølelser siden august i fjor.

Hva gjør jeg hvis jeg bli syk mens jeg studerer, for da kan jeg altså ikke ta ekstravakter, og vil miste månedsinntekt. Regner med at jeg heller ikke kan få noen annen form for støtte når jeg bare er vikar og ikke har faste vakter?

Anonymous poster hash: db662...04b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skaffer deg en fast stilling(sprosent) innen høsten. Problem solved

Anonymous poster hash: c7d80...142
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skaffer deg en fast stilling(sprosent) innen høsten. Problem solved

Anonymous poster hash: c7d80...142

Utdanningen jeg tar innebærer praksis og turnusarbeid. Så tror ikke det blir så enkelt med en fast jobb, da jeg ikke kan vite hvilke vakter jeg må ha i praksis.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke takler studiene må du jo bare jobbe istedet. Og eventuelt fortsette skolen igjen når du er klar for det og har spart opp penger å leve av.

Anonymous poster hash: 39af5...7fa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler jo studiene, har toppkarakterer, lell om jeg har jobba i tillegg. Men til høsten må jeg jobbe dobbelt så mye, i tillegg er det fordypningsoppgave og mye annet. Ble bare litt bekymra siden jeg har vært mye syk, og begynte å tenke på hva jeg skulle gjøre hvis det fortsatte sånn.

Blir det for ille, må jeg nok ta permisjon og jobbe meg opp litt penger ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...