AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Finnes det en seriøs app som Tinder? Altså en sjekkeapp som ikke er superoverfladisk og bare laget for folk som vil ha en ONS? Anonymous poster hash: bfd15...156
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Set er ikke appen det kommer an på, men folk som bruker den.Anonymous poster hash: 38201...665 3
Gjest Honeyblossom Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Tinder kan jo være seriøst om du vil det. Greit at mange bruker den til ONS men det betyr ikke at alle gjør det.
Onar Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Hva gjør man hvis man skal bruke Tinder til ONS? Selv har jeg brukt den til seriøs dating, har litt problemer med å bringe opp ONS. Jeg er oppvokst med å ha respekt for kvinner og føler at å bringe ONS opp er å ikke være respektfull... 1
Elinori Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Hva gjør man hvis man skal bruke Tinder til ONS? Selv har jeg brukt den til seriøs dating, har litt problemer med å bringe opp ONS. Jeg er oppvokst med å ha respekt for kvinner og føler at å bringe ONS opp er å ikke være respektfull... Du får vel bare legge opp indirekte til sex da. Inviter med ut på byen elelr noe.
Gjest Honeyblossom Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Hva gjør man hvis man skal bruke Tinder til ONS? Selv har jeg brukt den til seriøs dating, har litt problemer med å bringe opp ONS. Jeg er oppvokst med å ha respekt for kvinner og føler at å bringe ONS opp er å ikke være respektfull... Da ville jeg sagt i fra ganske fort etter at dere begynner å snakke. Bare spørre jenta/gutten hva de er ute etter eller hvorfor de er på Tinder. HVis de sier de er ute etter noe seriøst så sletter du matchen, og hvis de ikke er det så go for it.
guttemann Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 (endret) Møtes ute, inviter til å fortsette praten over et glass vin hjemme hos deg hvis det er god kjemi Edit: Var svar til Onar, ikke TS. Endret 3. mai 2015 av guttemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå