Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i samtale med lege i forbindelse med en undersøkelse av fosteret i magen. Legen begynte å spørre veldig om hvorfor jeg hadde vært gjennom prøverør og årsaken til dette. "Alt" står i papirene og resten er virkelig ikke noe jeg vil fortelle. Legen har ikke noe med årsaken til at jeg fjernet eggledere når hun skal undersøke fosteret? Jeg kjente det ble veldig ubehagelig ettersom årsaken fortsatt er ganske vanskelig å snakke om. Det er kun min partner og en lege som vet om det.

Anonymous poster hash: 86861...7eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke fosteret legen egentlig skal fokusere på her? Selvsagt helsen din også, men hvorfor du har prøverør har vel ingenting med saken å gjøre.

Hvis du syns han er ubehagelig og han fortsatt er like pågående,så får du skifte lege.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fosteret var det eneste som skulle undersøkes. Det ble veldig personlig og ubehagelig for meg.

Jeg håper ikke jeg møter på samme lege igjen.

Er det vanlig at leger spør og graver om ting de ikke har noe med?

Skrevet

Nei, de skal vise respekt for deg og ditt private med mindre det ikke har eller kan forårsake det du skal undersøkes for. Noe som ikke er viktig her. Syns slike leger høres vemmelige ut. Du kan jo dra til en annen lege hvis du syns h*n du var hos var ubehagelig. Mange forståelsesfulle leger også som ikke graver mer enn nødvendig :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel handle om sykdommer/tilstander som kan påvirke fosteret?

Anonymous poster hash: ea487...453

AnonymBruker
Skrevet

Takk Wintergirl.

Til AB: Nei, ingen sykdom som kan påvirke fosteret og alt som er å vite om min helsetilstand sto allerede på helsekortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...