Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det litt tidlig å få mensen etter el? Jeg hadde virkelig et håp denne mnd.

Anonymous poster hash: a702a...22d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor tidlig for å bli gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Altfor tidlig for å bli gravid.

Jeg er ikke så flink på dette. kan du forklare litt mer?

Skrevet

Man trenger en lutealfase på minimum ti dager for at et svangerskap skal kunne støttes.

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Det er litt tidlig ja, men om det ikke er sånn hver syklus er det ingenting å bekymre seg for.

AnonymBruker
Skrevet

Det skal være så mangt. Først pergo for å få el. Og når jeg får el, så har jeg ikke lang nok lutelfase. Typisk!

Skrevet

Det kan være enkelt å fikse, så det er nødvendigvis ikke den største bekymringen.

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Det kan være enkelt å fikse, så det er nødvendigvis ikke den største bekymringen.

Vet du hvordan man fikser det, altså hvilke medikamenter som er vanlig å bruke? :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hvordan man fikser det, altså hvilke medikamenter som er vanlig å bruke? :)

Jeg får min lutealfase til normal lengde ved å ta store doser B6 og B12. Har også kombinert med Vitex noen ganger. Må regne med minst 3 mnd før effekt.

Anonymous poster hash: bc717...c0a

Skrevet

Det kan være man trenger progesteronstøtte. Man kan bruke crinone eller pregnyl eller lignende. Jeg er usikker på nøyaktig hvordan dette foregår da jeg ikke har hatt dette behovet selv.

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Det kan være man trenger progesteronstøtte. Man kan bruke crinone eller pregnyl eller lignende. Jeg er usikker på nøyaktig hvordan dette foregår da jeg ikke har hatt dette behovet selv.

Ok. Jeg har fått progesteronstøtte gjennom primolut, men skjønner ikke helt poenget med det ettersom man bør unngå å bli gravid ved bruk av primolut pga fare for fosterskade... Men da får jeg spørre legen om muligheten for å prøve noe annet hvis dette ikke funker. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå kommer det absolutt ingenting. Var så vidt noe i morges/formiddag. Merkelige greier.

Ts

Skrevet

Kan være en hormonell blødning og ikke noe å bekymre seg for.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også 9 dager fra El til mensen i to perioder, det skjedde noen få mnd etter MA, men hos meg gikk det over og syklusen ble helt normal igjen etter disse 2 gangene. Synes også det var litt frustrerende, siden jeg ville bli gravid!

Anonymous poster hash: 88cb6...0a5
AnonymBruker
Skrevet

Det er visst ikke mensen. Har hatt så vidt en dråpe i dag. Ellers ingenting. Rare greier.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...