Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært prøvere i 5 mnd uten resultat. Kan grunnen være at det meste av sæden renner ut etter sex? Sjansene hadde jo vært større om alle spermiene var med i løpet?

Hva sier dere?

Logisk forstår jeg at det trengs bare 1 sædcelle og mannen prøduserer ca 1 million hver gang, men allikevel...

Anonymous poster hash: 519a5...512
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt renner jo ikke ut, selv om d kan føles slik.

Skrevet

Absolutt alle spermiene kommer jo ikke med uansett hva du gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vært prøver i 5 mnd uten resultat. Det kan ta tid å bli gravid, vi må smøre oss med tålmodighet. Vi har faktisk ikke prøvd spesielt lenge enda.

Anonymous poster hash: cc834...0f3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd lenger enn dere. Tenkt på det samme jeg også, at det meste renner jo ut. Men skjønner jo at det er mye som kommer inn også. I frustrasjonen over at det aldri blir vår tur å få pos. graviditetstest har vi begynt å holde bena mine høyt etter samleie. Da er det svært lite som renner ut igjen (kommer jo ut igjen, men tar mye lengre tid). Det er jo bare ett kjerringråd, men noen ganger hjelper det hodet å bare gjøre ett eller annet... :fnise:

Anonymous poster hash: c2f3f...882
AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd lenger enn dere. Tenkt på det samme jeg også, at det meste renner jo ut. Men skjønner jo at det er mye som kommer inn også. I frustrasjonen over at det aldri blir vår tur å få pos. graviditetstest har vi begynt å holde bena mine høyt etter samleie. Da er det svært lite som renner ut igjen (kommer jo ut igjen, men tar mye lengre tid). Det er jo bare ett kjerringråd, men noen ganger hjelper det hodet å bare gjøre ett eller annet... :fnise:

Ligger mannen med bena høyt også? 🙈 Neida, gjør det som føles riktig.

Jeg gjorde det samme selv, sikkert bare psykisk..

Anonymous poster hash: bfb53...b06

Skrevet

Ta en titt her

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ligger mannen med bena høyt også? Neida, gjør det som føles riktig.

Jeg gjorde det samme selv, sikkert bare psykisk..

Anonymous poster hash: bfb53...b06

:fnise: Bare jeg som har gjort det hittil, men kanskje det blir det neste :fnise:

(tror det bare er psykisk jeg også)

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er et gammelt kjerringråd det med å holde beina høyt etter sex ja. Kan ikke helt se for meg at man høyner sjansen for at spermier trenger inn i livmorhalsen. Men det skader jo ikke å prøve :) Hvis man har ofte sex ved eggløsning så har man nok gjort sitt beste forsøk :) Blir uansett en del som renner ut. Satser på at det er de dårlige svømmerne som renner ut igjen, hehe ;)

Anonymous poster hash: 4bf8e...577
Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for persoangrep og hets.

Tekola, admin.

Gjest Eiss
Skrevet

Hæ, har du ikke tatt ibruk gravipropp som holder alt inne? Nei. Men seriøst, det har ingenting å si for om du blir gravid eller ikke.... Alt renner ikke ut

Skrevet

Mesteparten skal renne ut, eller forsvinne i skjeden, bare en liten fraksjon av spermiene går gjennom livmorhalskanalen og kan føre til befruktning. Å ligge med bena høyt gjør ikke noe fra eller til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...