Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger ser jeg noen jeg liker på Facebook. Er det frekt å sende en melding? Hva bør man i så fall skrive? Kanskje det uansett bare blir oppfattet som creepy?

Anonymous poster hash: d876d...a75
Videoannonse
Annonse
Gjest O___o
Skrevet

Det var OK i 2006&2007.

Men er creepy i 2015

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du skriver og hvordan du har funnet vedkommende. Blitt kjent med fler på slik måte, enten ved å skrive selv eller fått pm. Men da har det vært felles interesse eller arbeidsgiver som har startet samtalen.

Anonymous poster hash: ccda2...2c5

AnonymBruker
Skrevet

Det var OK i 2006&2007.

Men er creepy i 2015

y?

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du skriver og hvordan du har funnet vedkommende. Blitt kjent med fler på slik måte, enten ved å skrive selv eller fått pm. Men da har det vært felles interesse eller arbeidsgiver som har startet samtalen.

I stedet for å sende PM, kanskje jeg kan gå ut og møte han ved en tilfeldighet? Se når han går ut døra, følge etter, og "snuble" inn i han på butikken?

AnonymBruker
Skrevet

I stedet for å sende PM, kanskje jeg kan gå ut og møte han ved en tilfeldighet? Se når han går ut døra, følge etter, og "snuble" inn i han på butikken?

For mye stalking blir creepy. Opplevd det selv, så foretrekker en melding og mer planlagte møter enn å stadig snuble borti folk om det overhode ikke er sted du bruker å ferdes normalt.

Skrevet

Hvis dette er en bekjent som du gjerne vil bli bedre kjent med, men ikke har en felles arena hvor dere møtes, så synes jeg det er helt fair. Men hvis det er en tilfeldig på face ville jeg droppa det.

Skrevet

Poke him, poke him :D
Eller kanskje ikke, pokes er ut det også...

AnonymBruker
Skrevet

Spørs på kjønnet ditt. Kvinner finner det creepy, men tar det som en kompliment.

Anonymous poster hash: baf00...1a2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva slags gruppe vedkommende tilhører, f.eks vi som er kjempesingle, burde det vært greit. Har fått noen meldinger av denne typen, virker som masseutsendelse, har ikke svart. Vær kreativ, få ham/henne til å føle seg spesiell. Håper du har møtt h*n før, ellers virker det bare som en tilfeldig melding til flere.

Anonymous poster hash: 773e3...310
Skrevet

Så lenge vedkommende opplyser om hvor de fant profilen min og om vi feks har felles venner, så er jeg positiv til at menn tar kontakt via Facebook :)

Det er kun de åpenbare masseutsendingene eller sex-meldinger jeg oppfatter som creepy.

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger ser jeg noen jeg liker på Facebook. Er det frekt å sende en melding? Hva bør man i så fall skrive? Kanskje det uansett bare blir oppfattet som creepy?

Mener du folk du ikke er venner med? Jeg håper i hvert fall det ikke blir oppfattet som creepy eller sjekking å sende melding til noen man har på vennelisten :P Selv om jeg har registrert at flere her synes det er suspekt bare å like en status fra en av motsatt kjønn.

Anonymous poster hash: f257c...50d

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg har registrert at flere her synes det er suspekt bare å like en status fra en av motsatt kjønn.

Er noen av disse flere menn?

Anonymous poster hash: baf00...1a2

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er en bekjent som du gjerne vil bli bedre kjent med, men ikke har en felles arena hvor dere møtes, så synes jeg det er helt fair. Men hvis det er en tilfeldig på face ville jeg droppa det.

Som regel er det noen jeg ikke aner hvem er.

AnonymBruker
Skrevet

Er du mann vil det oppfattes som creepy og sende melding, er du dame er det enten eller.

Anonymous poster hash: 48f8c...bb5
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann vil det oppfattes som creepy og sende melding, er du dame er det enten eller.

Anonymous poster hash: 48f8c...bb5

Hm, hvorfor det tro?

Gjest Godjente
Skrevet

Det synes ikke jeg er creepy, får mange meldinger på facebook. Det er bare hyggelig. Har også møtt noen og tatt en date om de virker hyggelige :)

Bare send han ei melding du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...