Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 29, vil bli kjent med en jente, i utgangspunktet en mellomting mellom en "FF" (eller hva dere kaller det) og en kjæreste. Drama og krangling er ikke noe for meg, heller ikke ungeskrik og månedlige pliktbekøk hos svogern, så noe standard kjæresteforhold vil jeg ikke ha. Byen og Tinder er vel bare overfladiske kjøttmarkeder, mens jeg har inntrykk av at jentene andre steder bare vil hoppe raskest inn i et A4-forhold og stifte familie.

Anonymous poster hash: 72379...e6e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 29, vil bli kjent med en jente, i utgangspunktet en mellomting mellom en "FF" (eller hva dere kaller det) og en kjæreste. Drama og krangling er ikke noe for meg, heller ikke ungeskrik og månedlige pliktbekøk hos svogern, så noe standard kjæresteforhold vil jeg ikke ha. Byen og Tinder er vel bare overfladiske kjøttmarkeder, mens jeg har inntrykk av at jentene andre steder bare vil hoppe raskest inn i et A4-forhold og stifte familie. Anonymous poster hash: 72379...e6e

Sitter litt i samme situasjon.. Og kan spør om det samme, hvor møte mannfolk :P ? Ble singel etter et langt forhold for noen mnd siden, og ser ikke helt for meg å registrere meg på datingsider eller å plukke opp hvem som helst fremmed på byen.. Men kunne virkelig tenkt meg å bli kjent med noen for å ha et rent sexuelt forhold, det appelerer ikke til meg å dra med en jeg møter på byen hjem uten å vite noe om fyren..

Er jente 24 i rogaland.. Hvor blir man kjent med noen som er ute etter det samme :) ? Lager man profil på dating sider, blir man vel hagglet ned med all slags mas, og ender opp med å skulle treffe noen som viser seg å være 50 år gamle og gifte eller noe.. :/

Anonymous poster hash: e2121...9c4

AnonymBruker
Skrevet

Men kunne virkelig tenkt meg å bli kjent med noen for å ha et rent sexuelt forhold, det appelerer ikke til meg å dra med en jeg møter på byen hjem uten å vite noe om fyren..

Det er sånn jeg kan fantasere om, men aldri har hatt lyst til i virkeligheten. Vet jo ingenting om personen. Kan jo bli litt kjent i løpet av en kveld, men det er liksom en sperre der likevel.

Godt å se at det er noen som er ute etter det samme som meg.

AnonymBruker
Skrevet

Så nå må en av dere poste med nick så den andre kan ta kontakt på PM. ;)

Anonymous poster hash: a1a42...471
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, vet i hvert fall at det finnes en 24-åring i Rogaland, selv om jeg bor i Oslo. Får slå på Tinder og søke etter 24-åringer når jeg er der :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 29, vil bli kjent med en jente, i utgangspunktet en mellomting mellom en "FF" (eller hva dere kaller det) og en kjæreste. Drama og krangling er ikke noe for meg, heller ikke ungeskrik og månedlige pliktbekøk hos svogern, så noe standard kjæresteforhold vil jeg ikke ha. Byen og Tinder er vel bare overfladiske kjøttmarkeder, mens jeg har inntrykk av at jentene andre steder bare vil hoppe raskest inn i et A4-forhold og stifte familie.

Nå finnes det faktisk damer som ikke er fulle av drama, og som heller ikke ønsker seg barn.

Anonymous poster hash: 80308...bdb

AnonymBruker
Skrevet

Tinder. Det du beskriver du vil ha tror jeg det er lite trolig at du får.

Anonymous poster hash: 0c2b9...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, vet i hvert fall at det finnes en 24-åring i Rogaland, selv om jeg bor i Oslo. Får slå på Tinder og søke etter 24-åringer når jeg er der :PAnonymous poster hash: 72379...e6e

Hvordan er Tinder? Har det ikke selv, og kvir meg for å lage profil der.. Vet ikke, men brukere både på datingsider og tinder er litt "skummelt" tenker jeg, men tror mange bruker dette kun for sex?

Anonymous poster hash: e2121...9c4

AnonymBruker
Skrevet

En mellomting mellom FF og kjæreste? Skjer ikke. finnes ikke.
Et FF forhold med følelser i blir bare rot, og er kjæreste forhold uten følelser eksisterer ikke.

Mann deg opp og oppfør deg som den alderen du er og skaff deg en kjæreste , det er ikke alle par som krangler, og det å besøke svogern skjer kanskje en gang i året etter at man har vært sammen i noen år.

ELLER lev som evig singel og finn deg følelsesløs sex uten forpliktelser i horestrøket. Obs det kan fort bli krangling der også om pris og preferanser.

Anonymous poster hash: 38bfb...4b3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et FF forhold med følelser i blir bare rot, og er kjæreste forhold uten følelser eksisterer ikke.

Mann deg opp og oppfør deg som den alderen du er og skaff deg en kjæreste , det er ikke alle par som krangler, og det å besøke svogern skjer kanskje en gang i året etter at man har vært sammen i noen år.

ELLER lev som evig singel og finn deg følelsesløs sex uten forpliktelser i horestrøket. Obs det kan fort bli krangling der også om pris og preferanser.

Anonymous poster hash: 38bfb...4b3

Jeg tok deg seriøst til du brukte ordene "mann deg opp".

Det er ingen som trenger å "Manne seg opp". Det han derimot kan gjøre er å bli såpass attraktiv at han får damer til å knulle og være rundt. Uten å egentlig måtte forplikte seg.

Det er mulig å få det han søker, bare tar litt tid. TS: vent til du blir eldre så blir det lett å få det du vil ha. Ikke fall for dette pisset hun her kommer med, du trenger ikke forplikte deg. Damer blir bare mer desperate jo eldre du blir, det blir lettere når kjønnsdynamikken endrer seg.

Anonymous poster hash: da79f...57d

AnonymBruker
Skrevet

Tinder. Det du beskriver du vil ha tror jeg det er lite trolig at du får.

Anonymous poster hash: 0c2b9...1c4

Kanskje, men kan jo ikke gi opp heller.

AnonymBruker
Skrevet

Mann deg opp og oppfør deg som den alderen du er og skaff deg en kjæreste

Det er ikke snakk om at FF forhold med følelser eller et kjæreste forhold uten følelser, men en mellomting mellom FF og kjæreste forhold. Altså et forhold med følelser og med sex, og uten drama og hverdagsmas. Dette i motsetning til et kjæreste forhold, hvor det blir mindre og mindre følelser og sex, og mer og mer hverdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...