Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Kanskje dumt spørsmål men uansett. Jeg er egentlig blond men har farget håret brunt og har tenkt til å farge det blondt igjen, må jeg da farge det flere ganger senere ? Kommer fargen til å gå ut etterhvert på grunn av det brune under liksom? Og hva betaler dere hos frisør for klipp og farge ?:)

Anonymous poster hash: 57488...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går til en frisør ville jeg anta du får blonderings vask og så enten bleker det eller farger det, kommer Ann på hvor blondt du vil ha det. Og vil anta det kommer til å koste mellom 1000-2000 kommer litt Ann på hvor du bor vil jeg tru ^^

Skrevet

Hvis du går til en frisør ville jeg anta du får blonderings vask og så enten bleker det eller farger det, kommer Ann på hvor blondt du vil ha det. Og vil anta det kommer til å koste mellom 1000-2000 kommer litt Ann på hvor du bor vil jeg tru ^^

Gjest Pheel
Skrevet

Det er umulig å farge hår lysere, da bleker man det, og det går ikke ut, nei.

Anbefaler deg å ta det i flere omganger, uansett om du velger å gjøre det selv eller hos frisør (sistnevnte er derimot det lureste for drastiske forandringer, og heller vedlike selv). :)

Skrevet

Vel, jeg har nettop gjort det samme. Vært hos frisøren 2 ganger, første gang kostet det 3000 kr, andre gang kostet det 2000 kr. Jeg hadde svart hår, nå er det lysebrunt. Blondfargen jeg fikk var så jævlig at jeg måtte ha farget det sikkert 2-3 ganger til. Så nå striper jeg det heller bare litt og litt, noe som funker fint på lysebrunt hår. Den svarte fargen var umulig å gjøre noe med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...