Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen! Jeg er nå (beregnet selv fra siste mens) 3+1 uker på vei (siden klokka er over 12) , men tingen er at på torsdag når jeg var 2+6 på vei, så fikk jeg en svak positiv test som er øverst på dette bildet. Imidten er fra idag tidlig og nederste er fra nå på natta løs 01:20. Hvorfor er de så tydelige når jeg er så lite på vei? (Det er ikke noe galt med testene, har fått negativ mange ganger før torsdag) men er det noen som vet? Takk for all hjelp!!

http://tinypic.com/r/2cpaubs/8

Anonymous poster hash: 88594...2a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er kanskje litt vanskelig å se på bildet, men både jeg og typen ser alle ;)

Anonymous poster hash: 2b673...0a9

Skrevet

Trodde to streker er positiv?

Hvorfor skulle ikke testene være tydelig når du bare er tre uker på vei? Det er gravid eller ikke gravid :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja to streker er positiv, men jeg trodde ikke man kunne teste så lenge før forventet mens.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du venter tvillinger ;D

Anonymous poster hash: c411c...076

Skrevet

Hos noen, så kan egget feste seg ganske tidlig :) Også hørt at tidlig positiv test kan bety flerlinger.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Så du mener at du testet positiv 6 dpo. Det er tidlig, ja. Kan det være at el var tidligere enn du tror? Uansett, det viktigste nå er at du er gravid. Bare ta en test ved IKM for å se at resultatene blir sterkere.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke verst med tvillinger ;D får vente å se da! Er det forresten lurt å ta morgen urin på clear blue med ukeindikator?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke verst med tvillinger ;D får vente å se da! Er det forresten lurt å ta morgen urin på clear blue med ukeindikator?Anonymous poster hash: 2b673...0a9

Morgen urin er alltid best. Men husk den forteller hvor mange uker du er og ikke hvor mange barn det er :P lykke til!

Anonymous poster hash: 27798...680

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe det vet jeg, tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...