Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på date i morgen og jeg har ikke datet noen eller vært med noen siden eksen min dumpet meg for litt over ett år siden. Gruer meg veldig og er redd for at det blir pinlig stillhet, ingenting å snakke om osv..

Noen som har noen tips? Vi har aldri møttes sånn ordentlig før men vi har visst hvem hverandre er og vi har pratet på meldinger den siste uken 😊

Anonymous poster hash: 8ceb3...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planlegg noen "nødsamtaler" dersom det skulle bli pinlig stillhet (husk at han føler seg like dum som deg om det skjer).

F. eks. noe om hvor han er fra, om han har sett noe på kino i det siste, om han har vært på det nye utestedet, en flau opplevelse fra din side, noe om maten dere spiser (om dere spiser)...? Man blir mindre nervøs om man føler seg mer forberedt ;)

Lykke til! Dette blir sikkert gøy. Dating er spennende.

• Liker 1
Skrevet

Ikke ta det så høytidelig, spør om ting du lurer på ved ham eller livet hans, fokuser mer på ham enn deg selv!

Husk at han også er nervøs, og nå skal du finne ut om han er god nok for deg, for du vet at du er god nok selv :)

Du kan kommentere at du syns det er så deilig at det er blitt vår ute og at du gleder deg til sommeren f.eks. Da kan du jo spørre om han har noen planer for sommeren osv.

Husk å smile og være glad, og det er bare et annet menneske, du skal sjekke om HAN er god nok :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta det så høytidelig, spør om ting du lurer på ved ham eller livet hans, fokuser mer på ham enn deg selv!

Husk at han også er nervøs, og nå skal du finne ut om han er god nok for deg, for du vet at du er god nok selv :)

Du kan kommentere at du syns det er så deilig at det er blitt vår ute og at du gleder deg til sommeren f.eks. Da kan du jo spørre om han har noen planer for sommeren osv.

Husk å smile og være glad, og det er bare et annet menneske, du skal sjekke om HAN er god nok :)

Takk for svar! Kommer til å være så nervøs og da sier jeg ofte mye rart. Han kommer til å tro jeg er kjempe rar.. Hehe 😊 Vi skal ut å spise. Håper virkelig det går litt bra hvertfall. Blir nok ett glass med vin før jeg drar.

Skrevet

Ja lurt med nødsamtaler på lur :danse:

Skrevet

Takk for svar! Kommer til å være så nervøs og da sier jeg ofte mye rart. Han kommer til å tro jeg er kjempe rar.. Hehe Vi skal ut å spise. Håper virkelig det går litt bra hvertfall. Blir nok ett glass med vin før jeg drar.

Det er jo mye bedre å være litt rar enn kjedelig! Rare folk er jo interessante.

Han syns sikkert bare du er sjarmerende. :)

Ja hvorfor ikke, ta deg et glass vin du. Bare ikke bli full, hehe.

Greit å gå ut og spise, da kan man jo spørre "Har du vært her før, hva slags mat liker du best, er du ofte ute og spiser" osv. Og så kan du stirre på menyen og snakke om hva som ser godt ut :)

Så lenge man er blid, så kommer man unna med litt rare kommentarer, og så blir det enklere når du ser at det ikke var så farlig likevel.

Lykke til! Gi gjerne en lyd her inne åssen det gikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...