AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Som overskriften, var du over eksen din før du begynte og date, og var du over eksen før du fikk følelser for en annen mann? Jeg er litt redd for å begynne å date, redd for å hele tiden falle tilbake i tankene om eksen....... Anonymous poster hash: 4ac66...22c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er i samme situasjon som deg og sitter med de samme spørsmålene. Håper å møte en snart, og bare kaste meg ut i det,.. 8-mnd siden bruddet.Anonymous poster hash: c17d4...51a
LadyL Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Jeg var over eksen før det ble slutt, så jeg hadde ikke dét problemet. Men jeg brukte lang tid på å gå på date igjen fordi jeg hadde vansker med å tro at jeg noen gang kom til å stole på en mann igjen. Nå er det gått 2,5 år, og jeg er back on track Har datet det siste halve året og det er ganske greit 1
Gjest Mythic Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er alltid over eksen før jeg går inn i noe nytt. Har etter hvert lært meg at jeg trenger tid til å lande, finne igjen roen i meg selv, og komme i likevekt før jeg går inn i noe nytt. Har funnet ut at - for meg - nytter det ikke å gå inn i noe nytt før jeg kjenner at jeg virkelig er klar og åpen for å innvolvere meg igjen. Rett etter et brudd kan jeg gjerne gå rett i panikkmodus, og tenke at jeg må finne meg en ny mann! Da gjelder det å puste med magen, roe seg helt ned, og tenke at det faktisk er godt å bare være meg en stund.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Ble betatt av en annen mens vi fortsatt var sammen, så ja, jeg var vel igrunn over han før jeg gjorde det slutt. har ikke hatt problemer med å date andre etter det, og har fått følelser for andre i ettertid. så ja, er vel helt over eksen. tenker ikke så mye på han og er ute og har det gøy. Anonymous poster hash: fd5c1...f4d
Okapi Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Nei. For å bruke en skrekkelig avtennende harddiskmetafor; jeg kan ikke slette følelser fullstendig, jeg trenger å overskrive dem.
Cata Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Ja. Jeg var veldig bevisst på akkurat det. Jeg ville ikke ende opp med å "lure" en eventuelt ny.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Nei. For å bruke en skrekkelig avtennende harddiskmetafor; jeg kan ikke slette følelser fullstendig, jeg trenger å overskrive dem. Har det på samme måte. Kommer aldri helt over en fyr med mindre jeg får følelser for en annen. Så jeg begynte å date før jeg var helt ferdig med eksen. Ellers kan man risikere å aldri komme videre. Anonymous poster hash: 96b78...275
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Jeg er fortsatt ikke over exen og det er 5 år siden bruddet. Drømte om han senest her om dagen. Har ikke blitt forelsket i noen etter han og oppfører meg generelt som en kald bitch (uten å mene å være "bitch") når menn prøver å få kontakt. Skulle ønske jeg var over han så jeg greide å ta til meg kjærlighet og komplimenter fra andre, og tillate meg selv å like noen nye uten å få dårlig samvittighet og tenke at det er feil.... Anonymous poster hash: aced7...cbf
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Jeg var veldig ferdig med forholdet da jeg gjorde det slutt med eksen. Nå er det ikke så veldig lenge siden det ble slutt, men hvis møter en hyggelig fyr vil jeg ikke la dette stoppe meg. Nei, jeg er kanskje ikke helt over eksen. Men, det er jo litt trist hvis man går glipp av drømmemannen på grunn av en person man ikke har en fremtid med. Anonymous poster hash: 00265...3ba
Gjest Lille-pus Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Å ja. Tid til å mentalt kjenne at jeg var i stand til helt kaldt og logisk å forstå hvordan og hvorfor. Før jeg kunne det så hadde jeg ikke vært klar til å involverer meg med noen. - og halvhjertede forsøk er ikke noe for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå