AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Hva tenker dere menn om kvinner som virker litt mystiske slik som for eksempel Lana del rey?http://www.billboard.com/articles/news/6319969/big-eyes-lana-del-reys-secret-songs Anonymous poster hash: 74d31...aa8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Hva er mystisk med en kjendis som har en egen wikipediaside hvor man kan lese om alt hun har gjort i livet og hva hun spiste til frokost? Anonymous poster hash: dbd6b...d71 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Skjønner hva du mener med at hun virker mystisk. Det er utstrålingen, ansiktsuttrykket og musikken. Jeg er dame da, men tenker også at jeg gjerne skulle vært som henne. Men jeg mistenker at hun egentlig ikke er så veldig populær blant menn? Mange menn vil ha en glad og lystig blondine, som de tror de har bedre sjans på. Anonymous poster hash: 6a8f8...4e3 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Jeg synes også Maria Bonnevie er en slik pen, mystisk og "dyp" kvinne. Hun er kanskje heller ikke så populær blant menn? Nei, det er nok Kate Upton som gjelder. Anonymous poster hash: 6a8f8...4e3 1
BeautyBox Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Hva tenker dere menn om kvinner som virker litt mystiske slik som for eksempel Lana del rey?http://www.billboard.com/articles/news/6319969/big-eyes-lana-del-reys-secret-songs Anonymous poster hash: 74d31...aa8 Jeg er ikke mann.. Men jeg synes andeleppene hennes ødelegger det pene ansiktet hennes..
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Er ikke mye mystisk ved folk som prøver hardt å oppnå et image som sær. Anonymous poster hash: c3658...984 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er åpen og vennlig, og tror man kommer mye lengre med det enn å være "mystisk" Har ingenting å skjule, og prøver ikke heller Anonymous poster hash: e1aff...677 1
Teethgrinding Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Helt ærlig? Lana Del Ray ser ut som en reklame. Faktisk trodde jeg det var en reklame i land tid før jeg skjønte at det var en artist. Hun ser balle kjedelig ut. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Jeg er åpen og vennlig, og tror man kommer mye lengre med det enn å være "mystisk" Har ingenting å skjule, og prøver ikke heller Anonymous poster hash: e1aff...677 Jeg tror det er plass til alle sammen jeg, alle har ulike preferanser, heldigvis Anonymous poster hash: c3a7c...815 2
Gjest Angry Man Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Mange er nysjerrige og blir ofte litt mer interesserte i '"mystiske" mennesker enn "kjedelige" folk. Men det skal sies at det kun varer til de ikke lenger er mystiske, noe som ikke tar så veldig lang tid. Angående bildet så var hun tiltrekkende, ingen tvil om det. Men et bilde sier svært lite.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Flere og flere norske menn velger utenlandske jenter ( det mystiske ) her i Norge fremfor de norske fordi det har begynt å gå opp for dem at flesteparten av norske jenter er på Sukker/Tinder, dater den ene etter den andre, bremser ikke ned. Det er derfor de er mer interessante for dem. Det har lite med utseende å gjøre, dessverre. Anonymous poster hash: 84349...f15 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Flere og flere norske menn velger utenlandske jenter ( det mystiske ) her i Norge fremfor de norske fordi det har begynt å gå opp for dem at flesteparten av norske jenter er på Sukker/Tinder, dater den ene etter den andre, bremser ikke ned. Det er derfor de er mer interessante for dem. Det har lite med utseende å gjøre, dessverre. Anonymous poster hash: 84349...f15 ???????? Er man mystisk fordi man er utenlandsk? Anonymous poster hash: ef252...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Flere og flere norske menn velger utenlandske jenter ( det mystiske ) her i Norge fremfor de norske fordi det har begynt å gå opp for dem at flesteparten av norske jenter er på Sukker/Tinder, dater den ene etter den andre, bremser ikke ned. Det er derfor de er mer interessante for dem. Det har lite med utseende å gjøre, dessverre. Anonymous poster hash: 84349...f15 Skjønner heller ikke at de klarer å date alle og være på alle datingnettstedene...Glad jeg aldri har vært der da jeg ønsker å møte noen i det virkelige livet. Jeg er dame, men skjønner tankegangen din. Men det gjelder også menn, mener jeg. Synes folk idag generelt, er for mye overalt på nettet. Null mystikk! Anonymous poster hash: e7f59...2c4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 Flere og flere norske menn velger utenlandske jenter ( det mystiske ) her i Norge fremfor de norske fordi det har begynt å gå opp for dem at flesteparten av norske jenter er på Sukker/Tinder, dater den ene etter den andre, bremser ikke ned. Det er derfor de er mer interessante for dem. Det har lite med utseende å gjøre, dessverre. Anonymous poster hash: 84349...f15 Ta deg en tur nedover Karl Johan om kvelden, så får du tilbudt mye mørk mystikk. Anonymous poster hash: 6a8f8...4e3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå