Gå til innhold

Er 48 en fin vekt til en på 172?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank, men jeg ser ikke tynn ut. Vet jo selv at jeg er undervektig. Men er det da noe problem? så lenge du er sunn..

Anonymous poster hash: 7bd05...20e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du snakke med legen om.

Anonymous poster hash: 49ab1...d0b
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Get a grip. Du ser ikke slank ut med en bmi på under 14 vettu. Du er ikke undevektig.Du er avmagra:

Anonymous poster hash: afb7a...383
  • Liker 11
Skrevet

Høres lite ut, spør du meg.

Gjest MissMa
Skrevet

Det ER lite, uansett hvordan man vrir og vender på det

Skrevet

Høres ikke sunt ut

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at jeg med mine 158 cm ville sett ut som et beinrangel om jeg veide 48 kg så synes jeg det høres alt for lite ut.

Anonymous poster hash: ad90e...fd1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som man er alvorlig syk og trenger hjelp via akutt innleggelse.

Kontakt fastlegen din om dette er er et oppriktig innlegg.

Anonymous poster hash: f9460...154
  • Liker 5
Gjest Caress
Skrevet

Det er lite. Hvor gammel er du? Da jeg veide 48 kg fikk jeg streng beskjed om å ikke gå ned mer, og jeg er lavere enn deg.

Men altså, det er ikke ekstremt lite, det kan fint være at kroppen din bare er slik. Jeg veier temmelig lite nå også og jeg spiser som en hest. Om du spiser nok ville jeg ikke bekymret meg for det, men du burde oppsøke lege om du går ned i vekt, og det kan være en idé å f.eks bytte ut lettmelken med helmelk for å legge på deg noen kilo, særlig dersom du er deprimert, fryser mye, slike ting som kan være et resultat av eller påvirket i negativ retning av undervekt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er lite. Hvor gammel er du? Da jeg veide 48 kg fikk jeg streng beskjed om å ikke gå ned mer, og jeg er lavere enn deg.

Men altså, det er ikke ekstremt lite, det kan fint være at kroppen din bare er slik. Jeg veier temmelig lite nå også og jeg spiser som en hest. Om du spiser nok ville jeg ikke bekymret meg for det, men du burde oppsøke lege om du går ned i vekt, og det kan være en idé å f.eks bytte ut lettmelken med helmelk for å legge på deg noen kilo, særlig dersom du er deprimert, fryser mye, slike ting som kan være et resultat av eller påvirket i negativ retning av undervekt.

Hva er ekstremt lite i ditt hodet? Jenta ligger på en bmi som medsinsk sett kan brukes for tvangsinnlegge noen

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir truet med tvangsinleggelse fordi jeg veier 43, og jeg er 167...

Anonymous poster hash: fd19c...3c9
AnonymBruker
Skrevet

Get a grip. Du ser ikke slank ut med en bmi på under 14 vettu. Du er ikke undevektig.Du er avmagra:

? hvor får du under 14 fra..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19

Gjest Jean Valjean
Skrevet

Personlig vil jeg si at man burde veie mer en 48 kg om man er 172,

• Liker 3
Gjest Seajewel
Skrevet

Jeg er 162. Da jeg veide 47 kg, så jeg syk ut. Altså, ribbeina stakk ut overalt, hoftebeina og kragebeinene var ikke bare litt synlige, de stakk direkte ut. Veier du så lite, bør du kontakte lege. Om dette er sant...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er 1.60 og veier 50 kg, hadde jeg veid mindre hadde jeg sett avmagret ut. Dra til legen og få hjelp - hvis du sliter med å gå opp i vekt. Du høres veldig usunn ut

Anonymous poster hash: 2f9b3...13b
AnonymBruker
Skrevet

? hvor får du under 14 fra..

1,72*2 = 3,44

48 / 3,44=13,9

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg er slank, men jeg ser ikke tynn ut. Vet jo selv at jeg er undervektig. Men er det da noe problem? så lenge du er sunn..

Det spørs jo hvor sunn du er med 48 kilo på 172 cm i høyde det...

Jeg er 3 cm lavere enn deg, og hadde jeg veid under 50 kilo så hadde jeg blitt lagt inn...

En tur til lege kan være lurt, - der vil du få litt bedre svar enn ved å spørre på et forum hvor du ikke vet hvem som svarer hva.

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo hvor sunn du er med 48 kilo på 172 cm i høyde det...

Jeg er 3 cm lavere enn deg, og hadde jeg veid under 50 kilo så hadde jeg blitt lagt inn...

En tur til lege kan være lurt, - der vil du få litt bedre svar enn ved å spørre på et forum hvor du ikke vet hvem som svarer hva.

Jeg er enig. Jeg veier 7 kg mer enn TS og er 12 cm lavere og like gammel som henne. Legen sier "ja, du er jo mer enn tynn nok" og andre leger sier også at jeg er veldig slank. Så tror TS har godt av å snakke med lege og finne ut grunnen til hvorfor hun veier så lite. Kan jo være at hun har en fysisk sykdom også (selv om jeg kjenner jeg mistenker at det er noe psykisk) og da er det viktig å finne ut av det!

Anonymous poster hash: 49ab1...d0b

AnonymBruker
Skrevet

1,72*2 = 3,44

48 / 3,44=13,9

du regner helt feil. bare søk opp en bmi kalutor så ser du :) må veie 30 kg for å få en sånn bmi :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...