Pludre Skrevet 3. juli 2002 #1 Skrevet 3. juli 2002 Hei ! Her er en liten oppdatering av problemene jeg hadde med svigers. Saken er den at svigerfar nektet å komme i bryllupet vårt hvis vi hadde koldtbord :o Nå ser tingene derimot ut til å ha tatt en litt annen vending, det ser ut for at svigerfar bare hadde et lite utbrudd av skuffelse over ikke å få servert middag, og i tillegg til at han var syk, så kan det hende at det toppet seg litt på den kanten Svigermor sa i hvertfall at det var bare til å kjøre koldtbord, og mente at vi skulle ikke bry oss om svigerfar sine sære ønsker. Hun kjenner ham tross alt best, og selv om og hun og egentlig ville ha varmmat, så ga hun etter når jeg satte foten ned. Jeg sa til min kjære samboer at han fikk værsågod ta dette opp med familien sin, selv om han ALDRI har sagt sine foreldre imot :o :o :o :o Og jeg måtte nærmest tvinge ham til å si ifra, jeg kunne jo ikke gjøre det for da hadde det blitt et sant helvete på jord :evil: :evil: Jeg er ikke helt akseptert i utgangspunket og det ville bare gjøre vondt verre om kravene kom fra meg og ikke sønnen deres Så han ga beskjed om at det var koldtbord vi ville ha, og at det er det eneste vi har råd til, når vi må betale alt selv. Og etter mye om og men og dårlige argumenter om at det var ikke vanlig og det gikk ikke an, så ga svigermor seg :D :D :D HURRA !!! Så nå har jeg henta inn priser og prøver å bestemme meg, bestillingen må være levert i slutten av juli, men det tror jeg skal gå bra :D :D Må til slutt takke dere her inne for all støtten jeg fikk, og jeg gjorde som dere sa, jeg ga IKKE etter for svigers Så nå blir det bryllup i heimen og alt ser ut til å gå bra, har fått 46 positive svar av 60 mulige og det er enda 8 som ikke har svart enda, vi har satt siste frist til 9.juli. Jeg er såå glad :D :D :D Masse klemmer fra en lykkelig Pludre :D :D
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #2 Skrevet 3. juli 2002 Hei! Så deilig at alt ordner seg! Ja det skulle nå bare mangle spør du meg!! Når de ikke bidrar med penger i bryllupet kan de ikke forlange noe som helst. Det må jo også være et stort skritt for din samboer å endelig tørre å si imot sine foreldre!! Lykke til videre!!
snowkid Skrevet 3. juli 2002 #3 Skrevet 3. juli 2002 GRATULERER!!!!! Det hjelper å stå på krava, godt at du turde si i fra og at det hele nå har roet seg. Får håpe at svigerfar ikke er alt for :evil: , og at han blir fornøyd når han ser hvor mye godt man kan finne på et koldtbord, uansett om de synes det passer eller ikke. Lykke til, jeg er sikker på at du får en fin fin dag!
CecilieB Skrevet 3. juli 2002 #4 Skrevet 3. juli 2002 Baunens koldtbord var kjempebra, og for selskaper større enn 30 gjester koster det 150 pr. kuvert.
meta Skrevet 3. juli 2002 #5 Skrevet 3. juli 2002 Så flott at alt ser ut til å ordne seg! Gratulerer og gratulerer til din kjære som sa imot foreldrene :D
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #6 Skrevet 3. juli 2002 Skjønner godt at svigerforeldrene dine reagerer jeg, koldtbord er ikke akkurat festbordsmat da. Det er det som serveres i bursdager, hotellunsjer etc. Og slett ikke vanlig i deres generasjon.
CecilieB Skrevet 3. juli 2002 #7 Skrevet 3. juli 2002 Koldtbord er festmat for meg ihvertfall. Det er mat som vi ikke spiser så veldig ofte. Skal man ha vanlig middag som ikke koster for mye blir det ofte svinestek o.l. og det er vanlig søndagsmiddag det.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #8 Skrevet 3. juli 2002 Koldtbord er så absolutt festmat. Det blir mindre formelt. Har en kollega som hadde koltbord i sitt bryllup sist uke. Jeg hadde lyst på det selv, men vi hadde festen på hotell så de hadde ikke akuratt det vi ønsket for koldtbord. Genial ide synes jeg og som jeg skrev - mindre formelt
Gjest *Perser* Skrevet 3. juli 2002 #9 Skrevet 3. juli 2002 så bra at det ordnet seg til slutt kjempe stolt av deg at du fikk framtidsmannen din til å si imot sine foreldre, veldig stolt av han også lykke til lille venn, dere kommer til å få nydelig dag skal du se kos og klem
scorpion73 Skrevet 3. juli 2002 #10 Skrevet 3. juli 2002 Jeg vil bare si gratulerer med at dere fikk det som dere ville, og så må det jo være en deilig følelse og ha vunnet frem en så viktig ting Lykke til vidre ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå