Gå til innhold

Blowjob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor heter det blowjob? Man blåser jo ikke...? Eller...? Er litt ny på området og vet ikke helt hva jeg skal tro.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor heter det blowjob? Man blåser jo ikke...? Eller...? Er litt ny på området og vet ikke helt hva jeg skal tro.

Jeg har lest en forklaring på dette; Opprinnelig het det "below job", det er jo en mening i; Men hvis man sier det litt fort og slurvete, blir det "b'low job"

Skrevet

Man blåser ikke, og man suger heller ikke heller faktisk. Jeg vet ikke hvorfor...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min syns det var godt når jeg "sugde" han. Så vil tru det kommer ann på hvem du gir blowjob til?

Anonymous poster hash: 370f2...eae
  • Liker 3
Skrevet

Man blåser ikke, og man suger heller ikke heller faktisk. Jeg vet ikke hvorfor...

Litt sugeeffekt er ikke og forakte...for noen av oss... :rolleyes:

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Å, gjør man ikke?

• Liker 2
Gjest Caress
Skrevet

Jo?!

• Liker 2
Skrevet

Jo?!

Å, gjør man ikke?

Jeg gjør i hvert fall ikke det, men her blir jeg visst motbevist av flere så jeg skal ikke komme her og komme her :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neivel? Hva er det man gjør da?

Anonymous poster hash: 732d8...b09

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg gjør i hvert fall ikke det, men her blir jeg visst motbevist av flere så jeg skal ikke komme her og komme her :P

Vi har vel alle våre metoder (vi som driver med denne aktiviteten til partnerens glede) tenker jeg :danse:

Skrevet

Takk for svar! Jeg har sett en episode av "sex og singeliv" om dette også. Så nå er jeg klar til å prøve det selv. Rapporterer senere i kveld eller kanskje i morgen tidlig 😉

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Takk for svar! Jeg har sett en episode av "sex og singeliv" om dette også. Så nå er jeg klar til å prøve det selv. Rapporterer senere i kveld eller kanskje i morgen tidlig

Gjør det :lur:

Gjest Caress
Skrevet

Takk for svar! Jeg har sett en episode av "sex og singeliv" om dette også. Så nå er jeg klar til å prøve det selv. Rapporterer senere i kveld eller kanskje i morgen tidlig

Lykke til! ^^

AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke for mye, jeg sugde penisen til en ung fyr blå/helt rød en gang! Han turte ikke å si i fra før etterpå når jeg spurte hvorfor han ikke kom og han sa det var fordi det var så vondt! Jeg SUGDE alt jeg greide jeg, trodde virkelig det var sånn man gjorde det haha HUFF

Anonymous poster hash: e1b1a...7f5

• Liker 1
Skrevet

Neivel? Hva er det man gjør da?

Anonymous poster hash: 732d8...b09

Bruker tunga på penishodet og fører penis ned i halsen. Da bruker jeg svelgemuskler og resten av munnen til å stramme rundt penis samtidig som jeg beveger hodet opp og ned. Jeg bruker aldri noe sugeeffekt i det hele tatt, aldri gjort.

Skrevet

Man skal aldri BLÅSE inn i penis. Det kan være ganske farlig

Gjest Eurodice
Skrevet

Man skal aldri BLÅSE inn i penis. Det kan være ganske farlig

Aldri i vagina heller, for å ha sagt det;

Skrevet

Bruker tunga på penishodet og fører penis ned i halsen. Da bruker jeg svelgemuskler og resten av munnen til å stramme rundt penis samtidig som jeg beveger hodet opp og ned. Jeg bruker aldri noe sugeeffekt i det hele tatt, aldri gjort.

Ikke bare kvisete 14 årige gutter som kan lage en skikkelig runketråd :ironi:

Skrevet

Ikke bare kvisete 14 årige gutter som kan lage en skikkelig runketråd :ironi:

Haha, vel, jeg ble jo spurt så... :P

Skrevet

Haha, vel, jeg ble jo spurt så... :P

Bra du tok det humoristisk, din utførlige beskrivelse ga meg gode forventinger til god avslutning på kvelden med dama. Et godt språk gir gode bilder i hodet vet du :lur:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...