Kvinneguide28 Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Hvorfor heter det blowjob? Man blåser jo ikke...? Eller...? Er litt ny på området og vet ikke helt hva jeg skal tro. 1
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Hvorfor heter det blowjob? Man blåser jo ikke...? Eller...? Er litt ny på området og vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg har lest en forklaring på dette; Opprinnelig het det "below job", det er jo en mening i; Men hvis man sier det litt fort og slurvete, blir det "b'low job"
frøkna Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Man blåser ikke, og man suger heller ikke heller faktisk. Jeg vet ikke hvorfor... 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Eksen min syns det var godt når jeg "sugde" han. Så vil tru det kommer ann på hvem du gir blowjob til? Anonymous poster hash: 370f2...eae 3
fotosyntesen Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Man blåser ikke, og man suger heller ikke heller faktisk. Jeg vet ikke hvorfor... Litt sugeeffekt er ikke og forakte...for noen av oss... 3
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Man blåser ikke, og man suger heller ikke heller faktisk. Jeg vet ikke hvorfor... Å, gjør man ikke? 2
Gjest Caress Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Man blåser ikke, og man suger heller ikke heller faktisk. Jeg vet ikke hvorfor... Jo?! 2
frøkna Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Jo?! Å, gjør man ikke? Litt sugeeffekt er ikke og forakte...for noen av oss... Jeg gjør i hvert fall ikke det, men her blir jeg visst motbevist av flere så jeg skal ikke komme her og komme her 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Man blåser ikke, og man suger heller ikke heller faktisk. Jeg vet ikke hvorfor... Neivel? Hva er det man gjør da? Anonymous poster hash: 732d8...b09 1
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Jeg gjør i hvert fall ikke det, men her blir jeg visst motbevist av flere så jeg skal ikke komme her og komme her Vi har vel alle våre metoder (vi som driver med denne aktiviteten til partnerens glede) tenker jeg
Kvinneguide28 Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2015 Takk for svar! Jeg har sett en episode av "sex og singeliv" om dette også. Så nå er jeg klar til å prøve det selv. Rapporterer senere i kveld eller kanskje i morgen tidlig 😉 3
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Takk for svar! Jeg har sett en episode av "sex og singeliv" om dette også. Så nå er jeg klar til å prøve det selv. Rapporterer senere i kveld eller kanskje i morgen tidlig Gjør det
Gjest Caress Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Takk for svar! Jeg har sett en episode av "sex og singeliv" om dette også. Så nå er jeg klar til å prøve det selv. Rapporterer senere i kveld eller kanskje i morgen tidlig Lykke til! ^^
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Litt sugeeffekt er ikke og forakte...for noen av oss... Bare ikke for mye, jeg sugde penisen til en ung fyr blå/helt rød en gang! Han turte ikke å si i fra før etterpå når jeg spurte hvorfor han ikke kom og han sa det var fordi det var så vondt! Jeg SUGDE alt jeg greide jeg, trodde virkelig det var sånn man gjorde det haha HUFF Anonymous poster hash: e1b1a...7f5 1
frøkna Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 Neivel? Hva er det man gjør da? Anonymous poster hash: 732d8...b09 Bruker tunga på penishodet og fører penis ned i halsen. Da bruker jeg svelgemuskler og resten av munnen til å stramme rundt penis samtidig som jeg beveger hodet opp og ned. Jeg bruker aldri noe sugeeffekt i det hele tatt, aldri gjort.
Gjest lnx Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 Man skal aldri BLÅSE inn i penis. Det kan være ganske farlig
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 Man skal aldri BLÅSE inn i penis. Det kan være ganske farlig Aldri i vagina heller, for å ha sagt det;
fotosyntesen Skrevet 1. mai 2015 #18 Skrevet 1. mai 2015 Bruker tunga på penishodet og fører penis ned i halsen. Da bruker jeg svelgemuskler og resten av munnen til å stramme rundt penis samtidig som jeg beveger hodet opp og ned. Jeg bruker aldri noe sugeeffekt i det hele tatt, aldri gjort. Ikke bare kvisete 14 årige gutter som kan lage en skikkelig runketråd
frøkna Skrevet 1. mai 2015 #19 Skrevet 1. mai 2015 Ikke bare kvisete 14 årige gutter som kan lage en skikkelig runketråd Haha, vel, jeg ble jo spurt så...
fotosyntesen Skrevet 1. mai 2015 #20 Skrevet 1. mai 2015 Haha, vel, jeg ble jo spurt så... Bra du tok det humoristisk, din utførlige beskrivelse ga meg gode forventinger til god avslutning på kvelden med dama. Et godt språk gir gode bilder i hodet vet du 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå