AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Hei, spurte en jente ut. Hun sa hun var opptatt, men om det ikke ble noe av det, så kunne vi. Hvordan skal jeg tolke dette? Vet ikke om hun ser noen Anonymous poster hash: 50c12...86b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Hun var opptatt men om det ble noe av så kunne hun gjerne. Anonymous poster hash: f05c1...8b2 9
sjonkelrolf Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Hei, spurte en jente ut. Hun sa hun var opptatt, men om det ikke ble noe av det, så kunne vi. Hvordan skal jeg tolke dette? Vet ikke om hun ser noen Anonymous poster hash: 50c12...86b Kan like gjerne være en dårlig unnskyldning for å ikke ville. Mange bruker lignende varianter, fordi de ikke har ryggrad nok til å si nei. Jeg husker jeg spurte en jente ut, etter å ha møttes på et vors hvor vi fikk en god tone. Svaret jeg fikk var "har så mye å gjøre, så jeg vet ikke...". Hørte ikke noe mer, og etter en stund fjernet jeg henne fra Facebook.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Jeg kan finne på å si litt slike ting selv - fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal si nei til noen.. Men liker når gutter sier at jeg får ta kontakt når jeg har tid. For da er ballen i mine hender, og trenger ikke å finne på unnskyldninger hver gang Anonymous poster hash: 25328...c58
sjonkelrolf Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Jeg kan finne på å si litt slike ting selv - fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal si nei til noen.. Men liker når gutter sier at jeg får ta kontakt når jeg har tid. For da er ballen i mine hender, og trenger ikke å finne på unnskyldninger hver gang Anonymous poster hash: 25328...c58 Du vet ikke hvordan du skal si "nei"? Det er veldig enkelt. Det er bare å si "nei". Vi snakker om et enstavelsesord. Selv toåringer kan si "nei". 1
Sandie Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Hei, spurte en jente ut. Hun sa hun var opptatt, men om det ikke ble noe av det, så kunne vi. Hvordan skal jeg tolke dette? Vet ikke om hun ser noen Anonymous poster hash: 50c12...86b Hvordan du skal tolke det kommer an på omstendighetene rundt situasjonen,og hvordan hun ellers oppfører seg mot deg. Som sjonkelrolf sier kan det være en dårlig unnskyldning,men det kan like gjerne være at hun faktisk mente det hun sa,og gjerne vil møte deg.Hvis det da viser seg at hun er opptatt bør hun i så fall ta initiativ til en ny avtale.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Tror det er bedre at en sier nei enn at en bruker en unnskyldning, gjør livet så mye mer enklere Anonymous poster hash: 50c12...86b 1
Nettinettet Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Et menneske som tenker negativt, har dårligere erfaringer, er pessimistisk eller ikke har troen på seg selv vil tenke: Dette er en unnskyldning for å ikke treffe meg uten å være uhøflig, eller for å ha døren åpen tlfelle noe bedre ikke dukker opp. og så går tankene videre...... Jeg er sikker ikke bra nok for henne.. Kanskje jeg burde gjort noe annet enn å invitere henne via sms... mulig det bare er det at jeg ikke lever opp til hennes standar.. jeg vil nok aldri kunne få meg en dame som henne.. hvorfor er det ingen som vil ha meg??.. jeg kan jo egentig bare dø for jeg kommer til å forbli alene resten av livet.. Et menneske som har det bra med seg selv, har tillit til folk og tenker det beste til det motsatte er bevist vil tenke: Ok, men da er hun opptatt, så dumt, men satser på at hun tar kontakt hvis det blir endringer i planene eller hun har lyst til å finne på noe en annen gang. og så går tankene videre.... Så hyggelig at hun svarte og tok seg tid til det når hun er så opptatt! Kanskje hun liker meg litt da? Ja jeg er jo en ganske ok fyr egentlig. Mulig jeg bør høre om noen av gutta vil ta seg en tur ut. Kan jo hende den gode karmaen min kan fortsette og vi får litt go gang ute i dag.. ja det skal jeg gjøre.. leve livet og kose meg litt.. livet er ganske good altså!! Hvem av disse to vil du være???
sjonkelrolf Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Men ærlig talt, mange bruker jo en sånn formulering som en dårlig unnskyldning, siden de ikke har ryggrad nok til å si "nei". Hvis det ikke skal høres ut som en dårlig unnskyldning må den som sier det umiddelbart følge opp med et motforslag. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Et menneske som tenker negativt, har dårligere erfaringer, er pessimistisk eller ikke har troen på seg selv vil tenke: Dette er en unnskyldning for å ikke treffe meg uten å være uhøflig, eller for å ha døren åpen tlfelle noe bedre ikke dukker opp. og så går tankene videre...... Jeg er sikker ikke bra nok for henne.. Kanskje jeg burde gjort noe annet enn å invitere henne via sms... mulig det bare er det at jeg ikke lever opp til hennes standar.. jeg vil nok aldri kunne få meg en dame som henne.. hvorfor er det ingen som vil ha meg??.. jeg kan jo egentig bare dø for jeg kommer til å forbli alene resten av livet.. Et menneske som har det bra med seg selv, har tillit til folk og tenker det beste til det motsatte er bevist vil tenke: Ok, men da er hun opptatt, så dumt, men satser på at hun tar kontakt hvis det blir endringer i planene eller hun har lyst til å finne på noe en annen gang. og så går tankene videre.... Så hyggelig at hun svarte og tok seg tid til det når hun er så opptatt! Kanskje hun liker meg litt da? Ja jeg er jo en ganske ok fyr egentlig. Mulig jeg bør høre om noen av gutta vil ta seg en tur ut. Kan jo hende den gode karmaen min kan fortsette og vi får litt go gang ute i dag.. ja det skal jeg gjøre.. leve livet og kose meg litt.. livet er ganske good altså!! Hvem av disse to vil du være??? Hei, jeg tror jeg er nummer to der altså. Vennene mine sier jeg kan finne meg noe bedre enn henne, men jeg liker henne utifra personligheten. Var bare litt usikker på det svaret, men det er massevis av andre jenter der ute uansett Anonymous poster hash: 50c12...86b
Nettinettet Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Hei, jeg tror jeg er nummer to der altså. Vennene mine sier jeg kan finne meg noe bedre enn henne, men jeg liker henne utifra personligheten. Var bare litt usikker på det svaret, men det er massevis av andre jenter der ute uansett Anonymous poster hash: 50c12...86b *puh* så godt å høre.. ! Ja da er det bare å fortsette med livet og se om hun tar kontakt igjen
Gjest rådyr Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Hva spurte du om? Jeg synes i alle fall det er litt ubehagelig med utspørring.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 Jeg spurte hun om hun ville gå ut med meg, var ikke så stort mye mer. Anonymous poster hash: 50c12...86b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå