AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg har lyst på noe godt i kveld, men har bare mel, vann og 2 stk egg, Er det mulig å lage f.eks pannekaker ut av dette? Anonymous poster hash: 73f22...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Del Skrevet 1. mai 2015 Har også havregryn ! Anonymous poster hash: 73f22...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2015 #3 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Ikke litt naturell youghurt, rømme, matfløte eller kesam som har gjemt seg bak noe annet i kjøleskapet? Oppskrift på pannekaker uten melk her Endret 1. mai 2015 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 1. mai 2015 #4 Del Skrevet 1. mai 2015 http://veganslife.com/tag/veganske-pannekaker/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stråbærry Skrevet 1. mai 2015 #5 Del Skrevet 1. mai 2015 Har du sukker? Arme riddere er ok om du har brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Del Skrevet 1. mai 2015 Ops, ok så dette er det jeg har - Havregryn - Mel - Vann - 2 stk egg - Banan - Sukker! TS! Arme riddere er jo god, men er kanskje pannekaker sunnere? takk! Anonymous poster hash: 73f22...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Del Skrevet 1. mai 2015 Ikke litt naturell youghurt, rømme, matfløte eller kesam som har gjemt seg bak noe annet i kjøleskapet? Oppskrift på pannekaker uten melk her Nei dessverre ingen melk elrns! Anonymous poster hash: 73f22...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Via Skrevet 1. mai 2015 #8 Del Skrevet 1. mai 2015 bananpannekaker! finnes mange ulike oppskrifter, google og velg den du liker best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Del Skrevet 1. mai 2015 Ikke litt naturell youghurt, rømme, matfløte eller kesam som har gjemt seg bak noe annet i kjøleskapet? Oppskrift på pannekaker uten melk her Vet du forresten hvor mange pannekaker det blir ut av denne oppskriften? De er bare til meg! bananpannekaker! finnes mange ulike oppskrifter, google og velg den du liker best Ok takk! Anonymous poster hash: 73f22...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg pleier å lage disse: http://www.veganmisjonen.com/2014/02/oppskrift-farlig-gode-pannekaker.html Anonymous poster hash: 82a48...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 1. mai 2015 #11 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg har laget meg vafler uten meieriprodukter noen ganger, og det er faktisk ganske godt! Kanskje det funker for pannekaker óg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. mai 2015 #12 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Bananer, havregryn, egg.... men så var det bakepulver. Sjekker oppskrifter på bananpannekaker nå. Vet du forresten hvor mange pannekaker det blir ut av denne oppskriften? De er bare til meg! Ok takk! Anonymous poster hash: 73f22...6f7 Da tror jeg du alikevel får nok dersom du dele oppskriften i 2. Hele oppskriften gir litt over en liter røre, og hvis vi sier det går 1/2 - 3/4 dl røre til en stor pannekake i en stor stekepanne så vil det gi sånn rundt 15- 20 stykker Om du dele oppskriften i 2 så vil jeg litt løst anslå at du få et sted mellom 7 og 10 pannekaker. Deler du den i 3 så er vi antageligvis nede på 5 pannekaker Jeg har ikke prøvd den altså, så jeg bare gjør noen grove anslag her nå. Har du bakepulver og olje? Spør fordi det skal i deigen det også Du kan bruke smeltet smør istedet for olje om du har smør, men ikke har olje Endret 1. mai 2015 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. mai 2015 #13 Del Skrevet 1. mai 2015 Lag deg havremelk, da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #14 Del Skrevet 1. mai 2015 Lag deg havremelk, da vel. Tviler på en som ikke er vant til vegansk mat kommer til å lage havremelk på sparket, men man MÅ ikke ha melk til pannekaker. Oppskriften jeg linket til er kjempegod og den er uten melk. Anonymous poster hash: 82a48...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. mai 2015 #15 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Tviler på en som ikke er vant til vegansk mat kommer til å lage havremelk på sparket, men man MÅ ikke ha melk til pannekaker. Oppskriften jeg linket til er kjempegod og den er uten melk. Anonymous poster hash: 82a48...278 Trenger ikke sile den og sånn når den skal brukes i pannekakerøre. Heller ikke bløtlegges først. Bare å kjøre en kopp lettkokte havregryn i en blender sammen med to-tre kopper vann. (En skje kokosmasse, en daddel eller to og ei lita klype salt kan heve smaken litt.) Bare blend og hell alt i røra. Endret 1. mai 2015 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 1. mai 2015 #16 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Jeg lager ofte pannekaker av kun mel og vann jeg. Det funker det edit: eller pannekaker og pannekaker.. blir vel mer som en lapp, for den må være litt tykk ellers går den i oppløsning Endret 1. mai 2015 av Ennasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #17 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg lager ofte pannekaker av kun mel og vann jeg. Det funker det edit: eller pannekaker og pannekaker.. blir vel mer som en lapp, for den må være litt tykk ellers går den i oppløsning Hva slags mel bruker du?Anonymous poster hash: 39efe...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 1. mai 2015 #18 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Hva slags mel bruker du? Anonymous poster hash: 39efe...70f Vanlig hvetemel De smaker jo ikke all verdens (logisk nok), men det funker så lenge du har på noe pålegg Endret 1. mai 2015 av Ennasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #19 Del Skrevet 2. mai 2015 Vanlig hvetemel De smaker jo ikke all verdens (logisk nok), men det funker så lenge du har på noe pålegg Men hvordan henger de sammen med bare vann og hvetemel?! Hahah, hvor mange deler mel og hvor mange deler vann bruker du?Anonymous poster hash: 39efe...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 2. mai 2015 #20 Del Skrevet 2. mai 2015 Men hvordan henger de sammen med bare vann og hvetemel?! Hahah, hvor mange deler mel og hvor mange deler vann bruker du?Anonymous poster hash: 39efe...70f Først blander jeg ut 50/50, eks 2dl, også bare tilsetter jeg litt mer vann til den får passe tjukk konsistens har egebtlig ikke peiling hvor mye jeg tar.. Også bare heller jeg oppi en øse i panna og lar den sige ut av segselv Men de blir litt tjukke sånn som sveler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå