AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg dater en fyr nå, vi har møtt hverandre 3 ganger og den 3 gangen hadde vi sex. Vi snakka litt etter sexen, om alt mulig. Så kom det opp noe jeg sa, også sa han "når jeg får meg dame, så.." husker ikke mer, men ble litt lei meg, da han sa "når jeg får meg dame", fordi da mente han ikke meg.. Overreagerer jeg nå? Føler liksom han mener noen andre, hvis han møter noen andre. Han ser ikke for seg meg som dama hans. Hva mener dere han mente? Vet at jeg ikke har møtt han så mye, men jeg bare håper han ikke ser på meg kun som en "pulevenn" eller noe sånt, når jeg ser for meg noe seriøst. Anonymous poster hash: 77774...16f
Berit Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Da hadde jeg speilet spørsmålet og sagt lattermildt mens jeg så på han: "Når du får deg dame..? Så hadde jeg ledd, og kanskje spurt om hva han ville når han fikk seg dame, kanskje blunket / flørtet litt. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Ja, jeg ville ha tenkt som deg. Jeg ville ha spurt han om det, og dersom han ikke ser på deg som en fremtidig kjæreste ville jeg bare ha droppet han. Anonymous poster hash: 975f1...a90 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Hva sa han, da? Dersom han sa noe ala: "når jeg får meg dame så slipper jeg endelig å gå på byen hver helg", eller "når jeg får meg dame ønsker jeg å bo sammen med henne fra første dag" så er det hans personlige mening. Om den dama er deg eller noen annen spiller ingen rolle: det er hans ønsker/drømmer. Det kommer altså an på hva han sa, ts. Den siste halvdelen av setningen er like viktig som den du har referert.Anonymous poster hash: 857b8...7df 12
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Man blir da vell ikke kjærester etter 3 daten? Tror han kun refererte til det å ha dame uten at han tenkte på en bestemt person. Og siden dere har møttes 3 ganger så virker det jo som han trives i ditt selskap? hvis dere fungerer bra sammen så ville jeg ikke sett på dette som noe varseltegn. Anonymous poster hash: ef605...5e5 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Ofte har man en følelse av om en mann liker deg bare for sex eller mer. Hva sier magefølelsen ts? Kanksje han ønsket en reaksjon fra deg da han sa det? Eller at han ikke er seriøs med deg? Anonymous poster hash: 340ed...42f 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Herregud, så du overreagerer. "Når jeg får meg dame.." er jo en het normalt ting å si. Det trenger jo ikke bety at det ikke er deg. Er ikke du en dame da kanskje? Anonymous poster hash: 1c967...466 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Herregud, så du overreagerer. "Når jeg får meg dame.." er jo en het normalt ting å si. Det trenger jo ikke bety at det ikke er deg. Er ikke du en dame da kanskje? Anonymous poster hash: 1c967...466 Skjønner at ts reagerer når han sa det i den settinga. Anonymous poster hash: 340ed...42f
Gjest Raindrops Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Har selv hatt et par slike "glipper" når jeg har holdt på med en fyr, og så blir jeg litt ille berørt fordi jeg er redd for at han tror jeg mener han og at jeg prøver å hinte om noe, når det egentlig bare var ment som small-talk. Trenger ikke bety noe som helst. 3
WubWub Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 damer som spriker med bena så tidlig i daten fasen er som oftest uaktuelt for de fleste menn som kjærestemateriale - slike jenter blir ansett som booty calls når man trenger tømme seg. hvorfor? fordi om dama er så lite gjerrige på "godsakene" hvem vet hvor mange hu har liggi med før han. 7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Hva sa han, da? Dersom han sa noe ala: "når jeg får meg dame så slipper jeg endelig å gå på byen hver helg", eller "når jeg får meg dame ønsker jeg å bo sammen med henne fra første dag" så er det hans personlige mening. Om den dama er deg eller noen annen spiller ingen rolle: det er hans ønsker/drømmer. Det kommer altså an på hva han sa, ts. Den siste halvdelen av setningen er like viktig som den du har referert.Anonymous poster hash: 857b8...7df Tror han sa noe sånt som "når jeg får meg dame så skal hun gå på ikea og kjøpe ting." Han liker ikke Ikea noe særlig, så han vil helst at dama skal gå dit og kjøpe ting. TS Anonymous poster hash: 58dbe...aef
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 damer som spriker med bena så tidlig i daten fasen er som oftest uaktuelt for de fleste menn som kjærestemateriale - slike jenter blir ansett som booty calls når man trenger tømme seg. hvorfor? fordi om dama er så lite gjerrige på "godsakene" hvem vet hvor mange hu har liggi med før han. Er faktisk enig med deg her. Hilsen dame Anonymous poster hash: 340ed...42f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Herrefred... Er det ikke innlysende, snart? Menn er enkle vesener, og legger ikke alltid så jævla mye i ting de sier. Om de sier "jeg har det bra", SÅ HAR DE DET BRA (som regel). Og ja, etter 3. daten er det ALT for tidlig å snakke om kjærester enda. Jeg brukte fire måneder på min nåværende kjæreste! Anonymous poster hash: 94f28...d9e 1
Gjest Chloe87 Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Hvis man er redd for å bli brukt for sex så burde man vente med det til man ER i et forhold. Har jo lest om det problemet her inne så mange ganger!
Ms.Sommerfugl Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 damer som spriker med bena så tidlig i daten fasen er som oftest uaktuelt for de fleste menn som kjærestemateriale - slike jenter blir ansett som booty calls når man trenger tømme seg. hvorfor? fordi om dama er så lite gjerrige på "godsakene" hvem vet hvor mange hu har liggi med før han. Dette er så idiotisk at jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si... En GUTT holder sikkert på og tenker slik du mener, men en MANN driter virkelig i om kvinnen ligger med han 1. eller 5. date. Vil også påpeke at jeg lå med min kjæreste på første date, og vi er enda sammen 15
Gjest PetterPanne Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 (endret) damer som spriker med bena så tidlig i daten fasen er som oftest uaktuelt for de fleste menn som kjærestemateriale - slike jenter blir ansett som booty calls når man trenger tømme seg. hvorfor? fordi om dama er så lite gjerrige på "godsakene" hvem vet hvor mange hu har liggi med før han. Håper du også innser hvordan de også er tvunget til å måtte være seksuelle i et overseksualisert samfunn for å holde på hans interesse også? Jeg er ikke for at alle ligger med alle ukritisk, men i en datingfase bør man prøve å sette seg inn i hennes sko også. Dessuten er det ingenting galt i å ha sex. Er man kåt og har lyst så hvorfor ikke? Ser virkelig ikke problemet. Jeg ville heller sett på personlige egenskaper som troverdighet, tillitt og stå-på vilje. Slike ting definerer en god kjæreste mye mer enn hvor mange hun har hatt sex med. Og ja, det er faktisk første gangen jeg noen gang forsvarer kvinner her på KG. Som oftest er det fyrverkeri under AB funksjonen. Endret 1. mai 2015 av PetterPanne
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 Dette er så idiotisk at jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si... En GUTT holder sikkert på og tenker slik du mener, men en MANN driter virkelig i om kvinnen ligger med han 1. eller 5. date. Vil også påpeke at jeg lå med min kjæreste på første date, og vi er enda sammen Men du må akseptere at noen menn tenker sånn, og jeg forstår dem. Alt for mange damer venter ikke med sex idag, de ligger med en fyr nesten med en gang, og det forteller og endel om henne da. Om verdier, om tillit, om grenser. Jeg er dame by the way. Anonymous poster hash: 340ed...42f 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #18 Skrevet 1. mai 2015 Tror han sa noe sånt som "når jeg får meg dame så skal hun gå på ikea og kjøpe ting." Han liker ikke Ikea noe særlig, så han vil helst at dama skal gå dit og kjøpe ting. TS Anonymous poster hash: 58dbe...aef Men da kan du virkelig slappe helt av. Da mente han jo at når et forhold er etablert (og kanskje samboere) så kan han tillate seg å be dama om slikt. Og det kan like gjerne være deg i fremtiden. Anonymous poster hash: f2097...05b 2
WubWub Skrevet 1. mai 2015 #19 Skrevet 1. mai 2015 Dette er så idiotisk at jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si... En GUTT holder sikkert på og tenker slik du mener, men en MANN driter virkelig i om kvinnen ligger med han 1. eller 5. date. Vil også påpeke at jeg lå med min kjæreste på første date, og vi er enda sammen Nei, en MANN som er seriøs og vil etablere seg i et stabilt forhold å etablere familie vil selvfølgelig skygge banen for løs tøser og heller fokusere på andre stabile og seriøse damer som man kan stole på. En GUTT derimot vil være kjempe glad for å få tømt seg allerede på første date for han er bare etter etter sex uten forpliktelser helt til han finner den store kjærligheten. Selvom det var slik for DITT tilfelle så betyr ikke det at det er malen eller fasiten for ALLE relasjoner. Innlegget ditt oser ignorans og kunnskapsløshet LANG vei, det stinker helt hit. 2
Gjest PetterPanne Skrevet 1. mai 2015 #20 Skrevet 1. mai 2015 Nei, en MANN som er seriøs og vil etablere seg i et stabilt forhold å etablere familie vil selvfølgelig skygge banen for løs tøser og heller fokusere på andre stabile og seriøse damer som man kan stole på. En GUTT derimot vil være kjempe glad for å få tømt seg allerede på første date for han er bare etter etter sex uten forpliktelser helt til han finner den store kjærligheten. Selvom det var slik for DITT tilfelle så betyr ikke det at det er malen eller fasiten for ALLE relasjoner. Innlegget ditt oser ignorans og kunnskapsløshet LANG vei, det stinker helt hit. Håper du er klar over at de såkalt dydige damene du leter etter også er uskikkelige. Har du ikke lært noe fra andre kulturer hvor kvinnelig seksualitet blir undertrykt? Kjenner mange damer som gjør de skitneste tingene, mens resten av omverden tror de er superdydige. VIlle du hatt en slik dame? Ville du hatt en dame som alle tror og ikke minst du tror er dydig? Mens hun har vært på tur til spania og knullet svenske bartendere. For ingen vet, og dermed er det heller ikke så farlig? Håper du innser at kvinner har minst like mye drifter som oss. Tør nesten påstå at de er kåtere enn oss også, for sex skal visst gi mye mye mer nytelse for kvinnen enn menn. Det at de blir stadig eldre og kroppen er fortsatt kåt, hva skal de gjøre? Helt seriøst. Har du noen gang tenkt på det? Det at man ville ha jomfruer og dydige jenter fungerte før i tiden da man giftet seg unge. Da damer og menn ble sammen i 18 års alderen og giftet seg. Det vi ser nå er at kvinner blr stadig eldre, men har ikke noe sted å få utløp for sex behovet. Hvis en dame har sex med 2 personer i året fra hun er 18 til hun er 30, så er det 24 person er totalt. Selv om vi kutter ned til 1 person i året, så vil det være 12. Da er det ikke rart mange blir sett på som tøser fordi de har 10+ partnere, men i realiteten er det egentlig veldig få. Det er flere omstendigheter nå til dags som gjør at flere damer ender opp med høyere partnertall. Nå snakker jeg ikke om de som er på kjøret og knuller alt med en puls for bekreftelse fra ung alder. Jeg snakker om vanlige jenter. Er de da plutselig verdiløse fordi de har sex med måte og eventuelt har et sunt forhold til sex? Jeg vet du troller, det gjør du alltid på dette forumet. Men prøv ihvertfall å se ting fra deres side og se hva som forårsaker disse omstendighetene. Så kan du komme med påstander om du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå